مسئول بسیج سازندگی لرستان:

۵۰۰ کیسه آرد در استان لرستان توزیع شد

مسئول بسیج سازندگی استان لرستان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج طرح رزمایش مومنانه در استان لرستان اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، سرهنگ احسان جهانبخش مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مرحله دیگری از طرح رزمایش کمک‌های مومنانه توسط بسیج سازندگی استان و گروه‌های جهادی آغاز شده است.

جهانبخش افزود: رزمایش کمک‌های مومنانه و توزیع بسته‌های معیشتی در سراسر شهرستان‌های استان لرستان اجرایی می‌شود.

او افزود: جهت اجرای این رزمایش لیست اطلاعاتی از نیازمندان، ایتام و اقشار آسیب دیده از بحران کرونا تهیه شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان بیان کرد: امروز در راستای اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه بالغ بر ۵۰۰کیسه آرد در بین نیازمندان استان در مناطق محروم توزیع شده است.

جهانبخش همچنین با اشاره به فعالیت‌های بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در راستای مقابله با بحران کرونا، گفت: فعالیت‌های جهادی با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان انجام می‌شود.

او به فعالیت دو هزار و ۱۰۰ گروه جهادی در استان لرستان اشاره کرد و افزود: گروه‌های جهادی لرستان تخصصی هستند و در عرصه‌های مختلف می‌توانند به مردم و شبکه بهداشت کمک کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با بیان اینکه کار ضدعفونی تمام معابر استان لرستان به شکل منظم و محله محور توسط گروه‌های جهادی بسیج سازندگی انجام شده است تصریح کرد: در مرحله نخست مقابله با بحران کرونا در استان کار تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده و الکل توسط بسیج سازندگی و گروه‌ای جهادی انجام گرفت.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.