نماز جمعه فردا در سراسر استان کرمان برگزار می شود

مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان گفت: نماز جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در سراسر استان کرمان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سید محمد جعفری، مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: نماز جمعه فردا ۲۶ دی ماه ۱۳۹۹ در سراسر استان، ۵۵ پایگاه و محل های برگزاری مراسم نماز جمعه استان کرمان برگزار می شود. 

او با بیان اینکه شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان تابع تصمیمات ستاد کرونا است و تاکنون بهترین همکاری را با ستاد مبارزه با کرونا داشته است، تصریح کرد: نماز جمعه در پایگاه‌های استان کرمان با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی اقامه  می‌شود.

حجت الاسلام جعفری افزود: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه بار‌ها از سوی وزارت بهداشت به عنوان نهاد برتر در همکاری با آن وزارت خانه و ستاد کرونا معرفی و مورد قدردانی قرار گرفته و اولین نهاد در تعطیل کردن فعالیت‌ها و اجتماعات خود و آخرین آن‌ها در بازگشایی و از سرگیری فعالیت‌ها بوده است.

حجت الاسلام جعفری از تمامی نمازگزاران مناطق اعلام شده خواست: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، ماسک بپوشند، مهر، سجاده و پلاستیک یک بار مصرف برای کفش به همراه داشته باشند و فاصله گذاری اجتماعی را با افراد رعایت کنند. 

او با تاکید بر اینکه نمازگزاران از دست دادن جدا خودداری کنند، بیان داشت: بانوان، چادر نماز شخصی همراه داشته باشند، تمامی نمازگزاران در منزل وضو بگیرند و افرادی که دارای علائم سرماخوردگی هستند، از آمدن به نماز جمعه اجتناب کنند.

حجت الاسلام جعفری افزود: تدابیر بهداشتی برای برگزاری آیین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه در  تمامی پایگاه‌های اقامه نماز جمعه، انجام خواهد شد. 

او بیان کرد:  مردم  با توجه به شیوع بیماری کرونا  نباید سهل انگاری کنند و باید نکات بهداشتی به صورت جدی از سوی همه مردم رعایت شود.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.