رزمایش ضدعفونی و سمپاشی معابر و اماکن عمومی در روستاهای اسدآباد

بخشدار مرکزی شهرستان اسدآباد از برگزاری مانور ضدعفونی و سمپاشی معابر و اماکن عمومی در سطح روستاهای بخش مرکزی بمناسبت ۵ آذرروز تشکیل بسیج خبر داد.

بخشدار مرکزی شهرستان اسدآباد  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان از برگزاری  رزمایش ضدعفونی و سمپاشی معابر و اماکن عمومی در   روستاهای بخش مرکزی بمناسبت ۵ آذر«روز تشکیل بسیج» خبر داد.

نظری دوست با اشاره که در اجرای این رزمایش معابر بیش از ۵۰ روستا ضدعفونی و سمپاشی شد افزود: برای هر روستا در هر بار ۵۰۰ هزار تومان از اعتبارات دهیاری مشارکت مردمی هزینه می شود

او با اشاره به تأکید فرماندار شهرستان اسدآباد در ستاد «پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا» گفت:از ابتدای شیوع بیماری کرونا ستادهای روستایی «پیشگیری و مبارزه باکرونا» تا کنون فعال بوده و به صورت هفتگی تشکیل جلسه داده و به طور مرتب مصوبات ستاد را به سمع و نظر اهالی محترم روستاها می رسانند.

او از همراهی دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی و همچنین از اهالی محترم این روستاها ، که با اعضای ستاد«پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا» در جلوگیری از تجمعات و اجرای مصوبات ستاد همکاری داشته و دارند نیز تشکر و قدر دانی کرد.

انتهای پیام / غ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
درود بر اقای نظری دوست بخشدار ساعی وپرتلاش شهرستان اسداباد .خدا قوت