دبیر ستاد توسعه و فناوری ریاست جمهوری خبرداد؛

فعالیت بیش از پنج هزار شرکت دانش بنیان در کشور

دبیر ستاد توسعه و فناوری‌های حوزه آب و انرژی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری گفت: در حال حاضر پنج هزار و ۴۵۴ شرکت دانش بنیان در حوزه‌های مختلف در سطح کشور ثبت و شناسایی شده اند.

دکتر محمد مهدی شریفی زاده دبیر ستاد توسعه و فناوری‌های حوزه آب و انرژی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری در حاشیه بازدید از نخستین مرکز رشد نواوری صنعت نفت در سرخس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با اشاره به فعالیت بیش از پنج هزار شرکت دانش بنیان در کشور، گفت: از این تعداد شرکت دانش بنیان به ثبت رسیده، حدود یک هزار شرکت در حوزه انرژی فعالیت دارند.

او در خصوص مرکز رشد نوآوری صنعت نفت در سرخس افزود: ایجاد این مرکز در نقطه صفر مرزی و حمایت از شرکت‌های نوپا باعث رونق کسب و کار‌ها در قالب مسئولیت اجتماعی شرکتی در سرخس شده است.
بیشتربخوانید


دبیر ستاد توسعه و فناوری‌های حوزه آب و انرژی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: با توجه به عملکرد پالایشگاه خانگیران در حوزه فناوری‌های نوین و استفاده از استعداد جوانان نخبه کشور و خلق ایده‌های جدید، باید مراکز رشد در سایر مناطق کشور نیز راه اندازی گردد و تکنولوژی باید در خدمت محرومیت زدایی قرار بگیرد.


شریفی زاده بیان کرد: به شرکت‌های دانش بنیان و شتاب دهنده‌ها مبلغ ۳۰۰ تا ۸۰۰ میلیون ریال وام اعطاء می‌شود.

انتهای پیام//م. ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار