هشدار انصارالله: همه تاسیسات حیاتی عربستان در تیررس حملات ما قرار دارند

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن هشدار داد همه تاسیسات حیاتی از جمله تاسیسات نفتی، فرودگاه‌ها و بنادر عربستان سعودی در تیررس حملات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار دارند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد البختی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله در مصاحبه با شبکه تلویزیونی الجزیره، گفت: اقدام انگلیس در استقرار نیرو‌هایی برای حفاظت از سواحل عربستان، اوضاع را تغییر نمی‌دهد و تاثیری نخواهد داشت. زیرا انگلیس و آمریکا در اصل بخشی از تهاجم علیه یمن هستند.

البخیتی به شرکت‌های نفتی خارجی درباره باقی ماندن در عربستان و نیز به کشتی‌ها درباره پهلو گرفتن در بنادر این کشور، هشدار داد و گفت: همه تاسیسات در عربستان، اهداف مشروعی برای حملات ما هستند.

وی افزود: عربستان درک می‌کند که موازنه قدرت تا حد زیادی به نفع یمن و به ضرر کشور‌های متجاوز است. توانایی‌های موشکی و هوایی ما پیشرفت زیادی کرده است. پیشروی میدانی هم ادامه دارد. نیرو‌های یمنی به عربستان هشدار دادند که همه تاسیسات نفتی حیاتی این کشور و نیز بنادر و فرودگاه‌های آن به هدف نظامی برای نیروی موشکی یمن تبدیل شده است و از این تربیون به شرکت‌های نفتی خارجی هشدار می‌دهیم که باید عربستان را ترک کنند و همین طور به شرکت‌های تجاری درباره نزدیک شدن به بندر عربستان هشدار می‌دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار