بیش از چهار هزار تخت واحدهای اقامتی مشهد آماده میزبانی از بهبود یافتگان کرونا است

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: چهار هزار و ۶۷۳ تخت واحدهای اقامتی مشهد برای میزبانی از بهبودیافتگان کرونا آماده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، یوسف بیدخوری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: در پی درخواست دانشگاه علوم پزشکی مشهد مبنی بر احتمال اعلام نیاز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای اختصاص بخشی از فضای واحد‌های اقامتی رسمی به اقامت بهبودیافتگان کرونا به منظور گذراندن دوران نقاهت، شماری از مالکان واحد‌های اقامتی رسمی کلانشهر مشهد در این زمینه اعلام آمادگی کردند.

او افزود: به همین منظور ۱۸ واحد اقامتی وابسته به دولت و دستگا‌های اجرایی آماده میزبانی و پذیرش بهبودیافتگان بیماری کرونا برای سپری کردن دوران نقاهت و جلوگیری از حضور آنان در جمع اعضای خانواده و جامعه تا زمان پایان این دوران هستند.
بیشتربخوانید


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: این افراد در این دوره به خدمات بیمارستانی نیاز ندارند و فضای تحت کنترل با خدمات روزانه برای آنان مورد نیاز است.

بیدخوری بیان کرد: هیچ گونه اجباری در زمینه مشارکت این مالکان نبوده و تاکنون با هیچیک از آن‌ها نیز قراردادی منعقد نشده است.

او تصریح کرد: در صورت اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای اقامت این افراد، زیرساخت‌ها مهیا شده و آماده‌سازی‌های لازم انجام شده است.

 
منبع:ایرنا
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.