در بحث افراد مبتلا به کرونا، با دو قشر با وضع مالی متفاوت مواجه هستیم

کولیوند گفت: در بحث افراد مبتلا به کرونا، با دو قشر با وضع مالی مناسب که می‌توانند هنگام ابتلا قرنطینه را رعایت کنند و گروهی دیگر که وضع مالی مناسب ندارند.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرحسین کولیوند، رئیس قرارگاه پشتیبانی طرح آموزش، بیماریابی و جداسازی مدیریت کرونا، صبح امروز (شنبه) ۸ آذرماه ۹۹ در جهت پیشبرد اهداف و سیاست‌های این قرارگاه و تسریع در امور پشتیبانی این طرح، با حجت الاسلام والمسلمین، سید مهدی خاموشی نماینده، ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این جلسه که در محل سازمان اوقاف و امور خیریه و با حضور برخی مدیران آن سازمان برگزار شد،  کولیوند ضمن اشاره به اهداف این طرح گفت: در بحث افراد مبتلا به کرونا، با دو قشر با وضع مالی مناسب که می‌توانند هنگام ابتلا قرنطینه را رعایت کنند و گروهی دیگر که وضع مالی مناسب ندارند و نمی‌توانند قرنطینه را رعایت کنند مواجه هستیم.

او افزود: خانواده‌هایی هستند که ممکن است در یک خانه کوچک تعداد زیادی زندگی کنند که اگر فردی در این خانواده بیمار شود، در بحث قرنطینه به مشکل خواهند خورد و ممکن است کل افراد خانواده درگیر این بیماری شوند.

 کولیوند ضمن قدردانی از دستگاه‌هایی که تاکنون در جهت همکاری با قرارگاه پشتیبانی شهید سلیمانی، همکاری کردند اضافه کرد: قوه قضاییه، ستاد کل نیرو‌های مسلح، وزارت ورزش و جوانان، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و جمعیت هلال احمر از اهداف و سیاست‌های این قرارگاه استقبال و آمادگی خود از نظر ظرفیت، امکانات و حتی نیروی انسانی آن دستگاه اعلام کردند.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی در این جلسه، ضمن استقبال از این طرح، دستور استفاده از ظرفیت‌ها و اماکن سازمان اوقاف و امور خیریه را صادر کرد و دستور داد فهرستی از اماکن مورد استفاده از این طرح آماده و به قرارگاه ارائه شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار