آماده‌باش تیم‌های عملیاتی توزیع برق در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بارش‌های امسال ۲۵ گروه عملیاتی و اتفاقاتی شرکت توزیع نیروی برق استان در حالت آماده باش هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، داود راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در نشست با معاونت‌های فنی و بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان از اعلام آماده باش برای ۲۵ گروه عملیاتی و اتفاقاتی این شرکت در بارش‌های امسال خبر داد.

راهزادی افزود: ۲۵ گروه عملیاتی و اتفاقاتی به تعداد ۱۲۰ نیروی انسانی در نواحی ۹ گانه این استان آماده خدمات‌رسانی مناسب به مشترکان برق هستند.
 
او بیان کرد: وظیفه ذاتی شرکت توزیع نیروی برق تامین برق پایدار در همه شرایط جوی بوده و ما نیز وظیفه می‌دانیم در هر شرایطی با تمام توان، این وظیفه ذاتی و اداری خود را به‌نحو مطلوبی به سرانجام برسانیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با تشریح وضعیت جغرافیایی این استان، بیان کرد: حدود ۹۰ درصد مساحت استان پوشیده از مرتع، جنگل و کوهستانی بوده که کار خدمات رسانی در حوزه برق را نسبت به سایر دستگاه‌های خدمات ‌رسان دوچندان کرده است.
 
راهزادی افزود: از مجموع ۲۶۵ هزار اشتراک برق در استان ، حدود ۵۰ درصد آن در مناطق سخت‌گذر کوهستانی با فیدر‌های بسیار طولانی بوده که در صورت خاموشی و تا زمان مشخص دلیل آن خاموشی، نیاز به زمان زیادی بوده و این موضوع وقتی سخت‌تر می‌شود که ما شاهد بارش باران و برف هستیم.

او پراکندگی مشترکان برق به ویژه مشترکان روستایی در مناطق کوهستانی و جنگلی را از مهمترین دغدغه‌های خود در شروع بارش‌ها عنوان و بیان کرد: متاسفانه به‌دلیل همین پراکندگی‌ها، خطوط انتقال برق به آن‌ها هم طولانی بوده که اکنون فیدر برق ‌رسانی به مناطقی، چون قلعه رئیسی و دیشموک به بیش از ۶۵۰ کیلومتر می‌رسد.

راهزادی گفت: شماره تلفن ۱۲۱ واحد‌های اتفاقاتی در همه نواحی این استان بایستی به‌طور مستمر پاسخگوی مشترکان بوده و البته از مشترکان برق نیز می‌خواهیم در زمان خاموشی‌های احتمالی، با صبر و حوصله منتظر ارائه خدمات از سوی پرسنل این شرکت باشند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.