بسته اخبار حوادث امروز ۹ آذر ماه ۹۹؛

پلمب ۲۸۲ واحد صنفی ناقض محدودیت‌های کرونایی/ ۱۵ عدد تله زنده گیری کبک در کوثر معدوم شد

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز یکشنبه ۹ آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز یکشنبه ۹ آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

پلمب ۲۸۲ واحد صنفی ناقض محدودیت‌های کرونایی

فرمانده انتظامی استان اردبیل از پلمب ۲۸۲ واحد صنفی متخلف و ناقض محدودیت‌های کرونایی خبر داد.

سردار حسینی با اشاره به همکاری شایسته اقشار اجتماعی در اجرای هدفمند طرح محدودیت‌های کرونایی، گفت: این همکاری ارزشمند و ضامن امنیت و سلامت جامعه است.

او با بیان اینکه در این طرح به طور متوسط روزانه نزدیک به ۳۰۰ پلیس در ابعاد انتظامی و ترافیکی ایفای نقش می‌کنند، افزود: توجه اقشار اجتماعی به خصوص اصناف و رانندگان به توصیه ها، هشدار‌ها و آموزش‌ها با محوریت پیشگیری، کنترل و کاهش بیماری کرونا ضروری است و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد تا تهدیدی متوجه سلامت جامعه نباشد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل اظهار کرد: در هفته اول اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی پلیس ۲۸۲ واحد صنفی متخلف را پلمب کرده و به ۱۲ هزار و ۸۲۹ متصدی واحد صنفی تذکر لسانی داده است.

سردار حسینی از اعمال قانون ۳ هزار و ۱۷۷ راننده متخلف در طرح محدودیت تردد شبانه خبر داد و گفت: از زمان آغاز اجرای طرح محدودیت تردد ۵۶۰ راننده مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۸۱ راننده مشمول جریمه یک میلیون تومانی شده اند.

۱۵ عدد تله زنده گیری کبک در کوثر معدوم شد

رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان کوثر گفت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کوثر ۱۵ عدد تله زنده گیری کبک را در زیستگاه‌های شهرستان کوثر پاکسازی و معدوم کردند.

یوسف رشیدی افزود: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کوثر با افزایش گشت و کنترل در منطقه شکار ممنوع دربند مشکول و زیستگاه‌های حساس جهت جلوگیری از شکار بی رویه و غیر مجاز در منطقه، ۱۵ عدد تله زنده گیری کبک را در زیستگاه‌های شهرستان کوثر پاکسازی و معدوم کردند.

او بیان کرد: به استناد قانون شکار و صید، هر گونه شکار و صید، حمل، عرضه، فروش و صدور جانوران وحشی زنده یا کشته ممنوع است و با مرتکبین این تخلف برابر مقررات برخورد قانونی می‌شود.

منطقه شکار ممنوع دربند مشکول به وسعت ۳۰ هزار هکتار با تنوع زیستی جانوری و گیاهی در جنوب شهرستان کوثر واقع شده است و یکی از زیستگاه مهم انواع گونه‌های حیات وحش است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار