امارات ترور شهید فخری‌زاده را محکوم کرد

وزارت خارجه امارات جنایت ترور شهید محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای کشورمان را محکوم کرد.

 

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی امارات "وام"، وزارت خارجه امارات ضمن محکوم کردن جنایت ترور شهید محسن فخری‌زاده، از همه طرف‌ها خواست تا نهایت خویشتن‌داری را داشته باشند.

این وزارت‌خانه در بیانیه‌ای اعلام کرد: دولت امارات عربی متحده براساس اعتقاد راسخ به ضرورت تحقق ثبات در منطقه، جنایت ننگین و ترور آقای محسن فخری‌زاده را که می‌تواند باعث درگیری در منطقه شود، محکوم می‌کند.


بیشتر بخوانید


این بیانیه می‌افزاید: با توجه به شرایطی که منطقه دارد، دولت امارات از همه طرف‌ها می‌خواهد تا نهایت خویشتن‌داری را به خرج دهند تا منطقه وارد سطوح جدیدی از بی‌ثباتی و ناامنی نشود.

دکتر فخری‌زاده عصر روز جمعه در اقدامی تروریستی که ردپای عوامل صهیونیستی در آن مشهود است در آبسرد تهران به شهادت رسید.

این در حالی است که رسانه‌های عبری زبان ترور دانشمند هسته ای-دفاعی ایران را اوج برنامه درازمدت رژیم صهیونیستی علیه برنامه هسته‌ای ایران توصیف کردند.

گروه ناسودبر «جی ستریت» حامی رژیم صهیونیستی اقدام تروریستی در به شهادت رساندن دانشمند برجسته ایرانی را محکوم کرد.

لابی جی ستریت که مستقر در آمریکاست، این اقدام تروریستی را با هدف خرابکاری در تلاش‌های احتمالی جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا برای پیوستن دوباره به توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ ایران توصیف کرد.

در تازه‌ترین موضع‌گیری مقامات رژیم صهیونیستی درباره ترور دانشمند برجسته ایرانی، «اِلی کوهن»، وزیر اطلاعات این رژیم، ضمن تکذیب اشاره تلویحی نتانیاهو به ترور شهید فخری زاده مدعی شد: «منظور نتانیاهو ترور فخری‌زاده نبود... اما ما هم از کشته شدن فخری زاده متأسف نیستیم، حذف او به خاورمیانه و کل جهان کمک می‌کند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
اماراتم محكوم كرده ؟؟؟؟؟
آخرین اخبار