در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تولید ۷ میلیون لیتر آب ژاول از روز‌های اولیه شیوع کرونا در پتروشیمی کارون

مدیر عامل پتروشیمی کارون از تامین ۷ میلیون لیتر آب ژاول در سطح کشور از روز‌های اولیه کرونا خبر داد.

تامین ۷ میلیون لیتر آب ژاول در سطح کشور از روز‌ها اولیه کرونا علیرضا صدیقی زاده مدیرعامل پتروشیمی کارون در گفت‌وگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت:پتروشیمی کارون به عنوان تولیدکننده اصلی آب ژاول در کشور با هدف مقابله با ویروس کرونا تولید این محصول را در اولویت قرار داده است.

او ادامه داد: پس از اعلام شیوع بیماری کرونا در کشور، پتروشیمی کارون هرچه سریعتر در خصوص تامین مواد ضدعفونی کننده تشکیل جلسه داد و در زمینه حفاظت از پرسنل و مردم در سطح کشور برنامه ریزی‌هایی در زمینه مواد عفونی کننده انجام داد.

مدیرعامل پتروشیمی کارون اضافه کرد:در روز‌های اولیه شیوع کرونا ۲۰ میلیون لیتر آب ژاول در ماهشهر و سراسر کشور توزیع شد، آب ژاول از ماده ضد عفونی کننده کلر تشکیل شده که یکی از قوی‌ترین مواد ضدعفونی کننده محسوب می شود و کاربرد بسیاری برای میکروب زدایی از محیط‌های مختلف به ویژه امکان عمومی نظیر مترو‌ها، اتوبوس ها، و حتی معابر عمومی دارد.

صدیقی زاده بیان کرد: این پتروشیمی در جهت عمل به مسئولیت اجتماعی، طی نامه‌ای به شرکت‌ها، ادارات، سازمان‌ها و شهرداری‌ها، آمادگی خود را برای تامین آب ژاول مورد نیاز ادارات و نهاد‌ها برای گندزدایی اعلام کرده است.

او اضافه کرد:خوشبختانه تا به امروز هم در زمینه تامین آب ژاول مورد نیاز کشور کمبودی نداشتیم به طوری که تولید آب ژاول تاثیری بر تولید محصول اصلی این پتروشیمی نداشته و تولید تی دی آی در بهترین شرایط قرار دارد.

مدیرعامل پتروشیمی کارون با بیان اینکه تا کنون ۲.۵ میلیون لیتر آب ژاول به زندان‌های سراسر کشور تحویل شده است، گفت: بخش زیادی از آب ژاول مورد نیاز شهرداری تهران از این پتروشیمی تامین شده است.

صدیقی زاده گفت: خوشبختانه ۵۰ میلیارد تومان تجهیزات بیمارستانی در سطح منطقه ماهشهر تامین کرده ایم.

او گفت:تا به امروز ۷ میلیون لیتر آب ژاول از روز‌های اولیه کرونا تهیه و در سطح کشور توزیع کرده ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار