رضایی: تصمیم به لغو پنالتی در بازی برابر پیکان حق ما بود/ به کسی مدیون نیستیم

رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره تصمیمات داوری در بازی تیمش برابر پیکان توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره حاشیه داوری اوایل بازی مقابل پیکان، گفت: داور در اوایل این بازی با اخراج بازیکن ما تصمیم عجولانه ای گرفت، تصمیمی که خیلی راحت زحمت یک هفته ای ما را به راحتی از بین برد. این تصمیم تمام فکر تیم را تا اواخر بازی در گیر خود کرده بود. احساس می کنم داور باید با دقت بیشتری آن تصمیم اخراج اول بازی را می گرفت، تصمیمی که باعث شد ۹۰ دقیقه ده نفره ‌باشیم.

رضایی درباره پنالتی که داور نظر خود را کمک تصاویر تلویزیون تغییر داد عنوان کرد: این اتفاق حقی بود که به خود ما برگشت و ما به کسی برای این تصمیم مدیون نیستیم. از داور هم تشکر می کنم که این شجاعت را داشت و تصمیم خود را عوض کرد.

او ادامه داد: داور فقط با همکار خود مشورت کرد و هیچ تصویری را نه در دوربین و نه ‌در موبایل کسی دید و او نظر خود را فقط با مشورت و همکاری تغییر داد.

رضایی درباره اعتراض هایی که در این هفته ها از طرف نیمکت ها به داوری ها می شود گفت: متاسفانه این گونه اعتراض ها به شگرد بعضی از تیم ها تبدیل شده است. من فکر می کنم که باید به جای این حاشیه ها به فکر مسائل فنی درون زمین باشیم.

امیدوارم این اعتراض ها از طرف مربی ها و نیمکت آن ها کمتر شود تا داوران نیز با آرامش بیشتری در مسابقات قضاوت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.