آتش سوزی خودروی سواری یک ساختمان مسکونی در فرهنگ شهر شیراز

آتش سوزی خودرو سواری پارکینگ یک ساختمان مسکونی در فرهنگ شهر شیراز با حضور به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز اعلام کرد، بدنبال تماس ساکنان  یک ساختمان به سامانه ۱۲۵ با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۴ این سازمان به محل حادثه در کوچه ۲۳ فرهنگ شهر اعزام شدند.

به گفته آتش نشانان اعزامی، یک دستگاه خودروی سواری بی ام و که در قسمت پارکینگ یک ساختمان مسکونی پارک  بود، به دلیل نامشخصی دچار آتش سوزی شده بود.

در زمان حضور ماموران آتش نشانی در محل حادثه دود زیاد ناشی از آتش این خودرو تمام فضای پارکینگ ساختمان مسکونی را فراگرفته و  به داخل طبقات ساختمان و واحد‌های مسکونی نفوذ کرده بود.

آتش نشانان که مجهز به دستگاه تنفسی شده بودند، درمیان دود غلیظ، وارد پارکینگ شدند و به سرعت با استفاده از لوله‌های آبرسان آتش نشانی به مقابله با آتش خودرو پرداختند و آن را در زمانی کوتاه خاموش کردند.

گروه دیگری از آتش نشانان نیز همزمان به جستجو در طبقات پرداختند که پس از بررسی مشخص شد تمامی ساکنان در لحظات اولیه این حادثه، ساختمان و واحد‌های مسکونی خود را ترک کرده و به بیرون از ساختمان رفته بودند.

این حادثه هیچ گونه مصدومی نداشت و آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه، دود‌های انتشار یافته در داخل ساختمان و پارکینگ را به وسیله فن‌های فشار قوی به بیرون تخلیه کردند.

 علت وقوع این آتش سوزی در حال حاضر از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار