به دنبال عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر اولین پرواز از سرزمین‌های اشغالی به امارات انجام شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، به دنبال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، اولین پرواز تجاری از سرزمین‌های اشغالی به مقصد امارات امروز (سه‌شنبه) انجام شد.

در همین راستا سخنگوی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر صهیونیست‌ها در پیامی توئیتری نوشت: «نخستین پرواز تجاری ما دقایقی قبل از فرودگاه بن گورین به دبی انجام گرفت.»

گفتنی است اولین پرواز تجاری امارات به سرزمین‌های اشغالی هفته گذشته (پنج‌شنبه) انجام شده بود.

در ماه سپتامبر (مهر)، عربستان سعودی اعلام کرده بود به همه پرواز‌های غیرنظامی خارجی اجازه پرواز در حریم هوایی خود به سوی امارات را می‌دهد، اما در آن زمان نامی از رژیم صهیونیستی ذکر نشده بود.

اما روز گذشته (دوشنبه) اخبار رسانه‌های صهیونیستی حاکی از آن بود که عربستان اعلام کرده است پرواز هواپیما‌های اسرائیلی را بر فراز حریم هوایی خود تصویب کرده و به آن‌ها اجازه پرواز مستقیم به دبی را خواهد داد.

توافقنامه امضا شده میان رژیم صهیونیستی و امارات، به شرکت‌های هواپیمایی صهیونیستی اجازه تردد از مسیر تل آویو به دبی را نمی‌دهد و حالا با اعلام عربستان، برخی از شرکت‌های هواپیمایی صهیونیستی می‌توانند از طریق حریم هوایی عربستان به سمت دبی پرواز مستقیم داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
یک زمانی حکومت رول الله فقط شهر مدینه بود.بعد از سالها هم حکومت امیرالمومنین فقط شهر کوفه بود.اما امروز حکومت شیعه یک کشور دارای نفوذ منطقه ای است و آینده اش هم یک حکومت جهانی به رهبری آقا سید مهدی عج خواهد بود ان شاء الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
برن به جهنم!
آخرین اخبار