راننده صهیونیست با اتوبوس خود کارگران فلسطینی را زیر گرفت+ تصاویر

یک صهیونیست با اتوبوس خود کارگران فلسطینی را در ایست و بازرسی بیت لحم زیر گرفت که این اقدام به شهادت ۲ فلسطینی و زخمی شدن ۵ نفر منجر شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فلسطین الیوم، یک اتوبوس متعلق به رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) ده‌ها کارگر فلسطینی را در ایست بازرسی شمالی «بیت لحم» در کرانه باختری اشغالی زیر گرفت.

این کارگران که برای رفتن به محل کار خود در این ایست و بازرسی تجمع کرده بودند، با خروج اتوبوس از مسیر زیر گرفته شدند که دو فلسطینی به شهادت رسیده و ۵ نفر زخمی شدند.

برخی منابع خبری اعلام کردند که تعداد فلسطینیانی که در این حادثه زخمی شدند حدود ۱۵ نفر است و افراد مجروح به بیمارستان «هداسا عین کارم» و «شعاری تصیدق» قدس منتقل شده اند.

شاهدان عینی می‌گویند: راننده اتوبوس در نزدیکی ایست بازرسی بیت لحم دچار سردرگمی شد و نتوانست خودرو را متوقف کند و همین موضوع باعث شد کنترل اتوبوس را از دست بدهد و شماری از کارگران را در مسیر خود زیر بگیرد. راننده این اتوبوس رژیم صهیونیستی که ساکن قدس است، خود را به پلیس این رژیم تسلیم کرده است.

پلیس رژیم صهیونیستی می‌گوید عوامل و انگیزه این حادثه را بررسی می‌کند در حالی که زیر گرفتن فلسطینیان با خودرو بار‌ها به بهانه‌های مختلف رخ داده است، اما تاکنون اقدامی در این خصوص انجام نشده است.

انتهای پیام/

اتوبوس رژیم صهیونیستی کارگران فلسطینی را در کرانه باختری زیر گرفت

اتوبوس رژیم صهیونیستی کارگران فلسطینی را در کرانه باختری زیر گرفت

اتوبوس رژیم صهیونیستی کارگران فلسطینی را در کرانه باختری زیر گرفت

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۵:۱۹ ۱۲ آذر ۱۳۹۹
پست ترین آدمهاروی زمین همین حرامیان صهیون هستند خاک کشوری رواشغال کردن وطلبکار وصدالبته جانی به امید نابودی صهیونیست واستقرار ساکنان حقیقی فلسطین عزیز درسرزمین اجدادی خود عم ازمسلمان ومسیحی ویهودی راستین. به امید صلح ودوستی برای همه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۱۲ آذر ۱۳۹۹
هیچ بعید نیست عمدی بوده باشه. وقتی اسراییلی فلسطینی میکشه نود و نه درصد عمدیه!
آخرین اخبار