فرماندار تربت جام گفت: با نظارت و اطلاع رسانی دقیق در تلاش هستیم تا طرح محدودیت‌های هوشمند پیشگیری از کرونا را به بهترین شکل اجرا کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام گفت: به منظور اجرای مصوبات ستادملی مقابله با ویروس کرونا، ۹۵ درصد اصناف و بازاریان از اول آذرماه مغازه‌های خود را تعطیل کردند که صمیمانه ازهمکاری همه صنوف، اداره صمت، اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری، پلیس راهور، پلیس راه بسیجیان عزیز و اعضای شورای تامین و اعضای ستاد مقابله با بیماری کرونا مخصوصا علمای عزیز، اداره تبلیغات اسلامی و به ویژه ائمه جمع وجماعات تشیع و تسنن تقدیر و تشکرمی کنم، البته تعدادی محدودی ازصنوف مختلف که رعایت نکردند با آنان برخورد قانونی صورت گرفت.

او با تاکید براینکه با وحدت و همدلی ویروس کرونا کنترل و مدیریت می‌شود افزود: در بازرسی میدانی اعضای ستاد مدیریت کرونا در سطح شهر در چند روز گذشته تعداد۴۶ واحد صنفی متخلف پلمپ شد.

فرماندار تربت جام ادامه داد: از مردم عزیزتقاضا دارم ازبرگزاری هرگونه تجمع ومراسم تعزیه، عروسی و دورهمی خانوادگی جدا خوداری کنند وکادرپزشکی ودرمانی که فرزندان خودشان هستند را دریابند.

حمیدی با قدردانی از تلاش‌های کادر پزشکی و سایر اعضای ستاد مدیریت وهمراهی که موجب شد شرایط کرونایی تربت جام نارنجی شود بیان کرد: مردم و مسئولان سختی‌ها را متحمل شدند و از همه درخواست داریم مصوبات ستاد مقابله با کرونا و رعایت دستورالعمل های  بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و در خانه ماندن را ادامه دهند تا روز به روزشاهد کاهش مبتلایان و فوت شدگان ناشی از ویروس کرونا باشیم.

انتهای پیام//س، ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.