ساماندهی مرکز فوریت‌های پلیسی جهت ارائه خدمات مطلوب

فرمانده انتظامی خوزستان بر ساماندهی هرچه بهتر مرکز فوریت‌های پلیسی جهت ارائه خدمات خوب، مطلوب و شایسته به شهروندان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: امروز قرارگاه تحرک و تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها با برنامه‌ریزی خوبی که از سوی پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان صورت گرفته بود، در سالن اجتماعات ثامن‌الحجج فرماندهی انتظامی خوزستان برگزار شد.

او افزود: این قرارگاه با هدف ارتقای کمی و کیفی خدمات به شهروندان از سوی واحد‌های اجرای به خصوص کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها، فرماندهی انتظامی بخش ها، یگان‌های امداد و فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برگزار شد.

سردار صالحی تصریح کرد: در این قرارگاه کمیته‌ها هرکدام به ارائه عملکرد خود پرداختند و در پایان بر ساماندهی هرچه بهتر مرکز فوریت‌های پلیسی در ۴ شهرستانی که می‌بایست یگان عملیاتی ۱۱۰ داشته باشند و همچنین شهرستان‌هایی که خدمات ۱۱۰ توسط کلانتری صورت می‌گیرد، توصیه و تاکید شد.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: ان‌شاءالله با برنامه‌ریزی خوبی که صورت گرفته ما بتوانیم خدمات خوب، مطلوب و شایسته‌ای را در خور شهروندان در حوزه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بتوانیم ارائه دهیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.