نصرتی: شرایط میزبانی جام ملت‌های آسیا را نداریم/ تنها کمپ شماره ۲ تیم ملی فوتبال زمین استاندارد دارد

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره وضعیت کشورمان برای میزبانی جام ملت‌های آسیا توضیحاتی داد.

محمد نصرتی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه کشورمان توانایی میزبانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را دارد، اظهار کرد: در حال حاضر ما شرایط میزبانی در جام ملت‌های آسیا را نداریم، چون استادیوم‌های استاندارد در کشورمان وجود ندارد.

او ادامه داد: ما ۵، ۶ استادیوم خوب با استاندارد‌های بین المللی مثل ورزشگاه‌هایی همانند آزادی، نقش جهان، فولاد شهر، ثامن مشهد داریم و مابقی استادیوم‌ها آن طور که باید امکانات و زیرساخت‌های لازم را ندارند. البته کار سختی نیست که نتوانیم این استادیوم‌ها را تجهیز کنیم. ورزشگاه امام علی سیرجان شرایط خوبی دارد.

نصرتی درباره اینکه زمین‌های تمرین ما در حد و اندازه‌های استاندارد‌های بین المللی هستند، گفت: به نظرم تجهیز ورزشگاه‌ها کار سختی نیست و مشاهده کردید که  جایگاه ویژه (VIP) را برای فینال لیگ قهرمانان آسیا در ضرب الاجلی مجهز کردند. همچنین  زمین  ورزشگاه‌های ما کیفیت مناسبی ندارند و فقط چمن چند ورزشگاه استاندارد هستند و زه‌کشی  و لوله کشی  به درستی در زیر چمن  استادیوم‌ها صورت نمی‌گیرد و تنها در چند ورزشگاه این کار‌ها را انجام می‌دهند. به نظرم تنها کمپ شماره ۲ تیم ملی فوتبال زمین استاندارد بین المللی دارد و شرایط فوق العاده‌ای  را در این کمپ شاهد هستیم.

با همت و غیرت می توانیم جام ملت های آسیا را برگزار کنیم 

بازیکن سابق فوتبال کشورمان درباره اینکه ورزش ایران از نظر زیر ساختی چه جایگاهی دارد، بیان کرد: اگر بتوانیم اصول استاندارد سازی ورزشگاه‌ها را رعایت کنیم و هتل‌های بهتری در کشورمان درست کنیم، در آن صورت زیر ساخت‌های ما بهتر می‌شود. به طور حتم میزبانی جام ملت‌های آسیا کار سختی نیست. ما کشوری بودیم که المپیک  بازی‌های آسیایی را برگزار کردیم و اگر همت و غیرت باشد در آن صورت می‌توانیم جام ملت‌های آسیا را در کشورمان برگزار کنیم.

او در پایان  گفت: به نظرم ما نمی‌توانیم با  شرایط موجود میزبانی جام ملت‌های آسیا را برعهده بگیریم. من در کشور‌های حوزه خلیج فارس  و جام جهانی فوتبال بازی کرده ام و استادیوم ها، رختکن‌ها و چمن‌ها را دیده ام و در قیاس با این کشور‌ها ضعیف هستیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار