فعالیت قرارگاه شهید سپهبد سلیمانی باعث کاهش آمار مبتلایان در اسدآباد خواهد شد

فرماندار اسدآباد در جلسه ستاد کرونای شهرستان اسدآباد گفت:قرارگاه شهید سلیمانی با ۶۵ تیم تخصصی در اسدآباد تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سعیدکتابی,فرماندار اسدآباد در جلسه ستاد کرونای شهرستان اسدآباد اظهار کرد: این قرارگاه با اجرای طرح مزین بنام سپهبد شهید سلیمانی کمک خواهد کرد تا میزان شناسایی مبتلایان به کرونا بیشتر و آمار ابتلا نیز کمتر و کمتر شود.

او با بیان اینکه این طرح با مدیریت فرمانداری و محوریت سپاه ناحیه و دانشکده علوم پزشکی شهرستان اجرایی می‌شود گفت:  به مکان هایی برای قرنطینه غیرخانگی نیاز است که قرارگاه سه مکان مختلف را برای این طرح پیشنهاد داده که پس از جمع بندی و تصویب به تجهیزات لازم مجهز خواهند شد.

رئیس ستادکرونای اسدآباد با بیان اینکه تعیین محلی برای قرنطینه نیازمند رعایت نکات مهم وخاصی است بیان کرد: اگر طرح شهید سلیمانی با موفقیت اجرا شود شاهد کاهش چشمگیر مبتلایان در شهرستان خواهیم بود.

کتابی همچنین به ترافیک ایجاد شده در بخش هایی از شهر به علت بسته بودن معابر ورودی اشاره کرد و گفت: برای کاهش بار ترافیکی تنها معبر ورودی شهر بازگشایی معبری در بلوارجانبازان مورد مطالعه قرار دارد تا در صورت تصویب طی روزهای آینده بازگشایی شود.

او همچنین بیان کرد: فعالیت گروه های اعلام شده کماکان پس از ساعت۱۸ ممنوع است و از ستادصیانت و بازرسان اصناف و صمت میخواهیم انجام این محدودیت را رصد نمایند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد هم در ستاد کرونای شهرستان گفت:در شرایط فعلی در وضعیت نارنجی هستیم اما به علت همجواری با شهر سنقر و آمدورفت زیاد به این شهـر که وضعیت قرمز دارد اسدآباد مستعد قرمزشدن مجدد است.

دکترصالحی افزود: از فرمانداری و مسئولان اجرایی درخواست میکنیم  ادارات را تشویق و مکلف به خدمات غیرحضوری کنند و تا حد امکان دورکاری کارمندان را در دستور کار قرار دهند. 

او در پایان گفت: ما علاوه بر رعایت نکات مهم مقابله باید سبک زندگی با کرونا را نیز فراگیریم چرا که این ویروس کماکان در کنار ما جریان خواهد داشـت.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.