وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی دو مامور پلیس این رژیم را که با شلیک گلوله پلاستیکی سبب نابینا شدن یک کودک ۹ ساله فلسطینی شده بودند تبرئه کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبگاه خبری عربی ۲۱، وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی اعلام کرد دو مامور پلیس این رژیم به اتهام صدمه زدن و نابینا کردن یک کودک ۹ ساله فلسطینی تحت پیگرد قضایی قرار نمی‌گیرند.

 دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی با بی گناه خواندن دو مامور پلیس، اعلام کرد این دو مامور به اتهام زخمی کردن کودک فلسطینی و اصابت گلوله به چشم راستش که باعث نابینایی او شد، تحت پیگیرد قضایی قرار نمی‌گیرند.

مالک عیسی کودک ۹ ساله فلسطینی بر اثر شلک گلوله‌های پلاستیکی ماموران پلیس اسرائیل، چشم راست خود را از دست داد.

بنا بر اعلام خانواده این کودک فلسطینی، مالک عیسی که چشم راست خود را از دست داد، در ماه فوریه گذشته برای خرید ساندویج از خانه خارج شده بود بر اثر اصابت گلوله‌های پلاستیکی که ماموران اسرائیلی برای متفرق کردن فلسطینی‌ها شلیک کرده بودند، از ناحیه چشم مصدوم و در نهایت نابینا شد.

این اتفاق در شهرک العیسویه در شرق قدس اشغالی رخ داد. در همین حال وزارت دادگستری اسرائیل اعلام کرد اداره امور داخلی این وزارتخانه پس از انجام تحقیقات گسترده به این نتیجه رسید که دلایل و شواهد کافی برای وارد کردن اتهام‌های جنایی علیه دوپلیس اسرائیلی وجود ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار