کربکندی: تعداد زیادی از هواداران آبادانی ماسک نداشتند

سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان درباره حواشی دیدار این تیم مقابل نفت آبادان توضیحاتی را بیان کرد.

رسول کربکندی پیشکسوت تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان و سخنگوی این باشگاه در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص حواشی اخیر ذوبی‌ها و مبتلا شدن تعداد زیادی از بازیکنان این تیم به کرونا بیان کرد: در حال حاضر فقط بازیکنانی که تست آن‌ها منفی شده است تمرین می کنند. ما برای بازی با پرسپولیس با تمام موجودی خود به تهران می‌رویم. از ۳۶ بازیکن ما که فدراسیون فوتبال برای آن‌ها کارت بازی صادر کرده است، هر کسی که جواب تست آن منفی باشد، با ما به تهران می‌آید. بازیکنان اصلی ما که تست آن‌ها قبل از بازی با تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مثبت اعلام شد، هم اکنون در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و اگر قبل از بازی با تیم پرسپولیس جواب تست جدید آن‌ها منفی باشد، با ما به تهران می‌آیند تا در این دیدار حساس ذوب آهن را یاری کنند.

در آبادان چه اتفاقی افتاد؟

کربکندی در پاسخ به این سوال که وضعیت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در شهر آبادان چگونه بود، اظهار داشت: آبادان تماشاگران پر شوری دارد و آن‌ها عاشق فوتبال هستند. چون ورود به ورزشگاه ممنوع است، هواداران زیادی جلوی در ورزشگاه تجمع کرده بودند. آن‌ها یک تونل درست کرده بودند و از میلاد جهانی و تیم صنعت نفت آبادان حمایت کردند. بیشتر این هواداران ماسک نداشتند و این هم یعنی شیوه نامه‌ها و فاصله گذاری اجتماعی در آبادان رعایت نشده بود و به نظر من این تجمع عامل انتقال ویروس بود.


بیشتر بخوانید


بدون ویروس به تهران سفر می کنیم

او در رابطه با رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران و بازی با تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: قبل از سفر به تهران حتما تست می‌دهیم تا هیچ یک از عوامل و بازیکنان به کرونا مبتلا نباشند. باید بدون هیچ مورد مشکوکی با تیم پرسپولیس بازی کنیم.

رضایی به کرونا مبتلا نیست

سخنگوی ذوبی‌ها در پایان در خصوص این که سرمربی ذوبی‌ها نیز به کرونا مبتلا شده است یا نه، خاطر نشان کرد: رضایی به کرونا مبتلا نیست. این برای ما جای نگرانی بود، زیرا خود من هم یک بار طعم کرونا را چشیده ام. همگی تست دادیم و جواب تست من و رحمان رضایی نیز منفی بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار