وضعیت عجیب سرمربی لیگ برتری فوتسال برای فصل بعد

سرمربی تیم فوتسال هایپرشهر به دلیل واگذاری امتیاز این تیم به بازار‌های روز کوثر وضعیت نامشخصی برای حضور در لیگ برتر امسال دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با دستور هیئت فوتبال اصفهان امتیاز تیم فوتسال هایپرشهر شاهین شهر به تیم بازار‌های روز کوثر واگذار شد. قرار است از این به بعد این تیم به جای هایپرشهر در مسابقات لیگ برتر شرکت کند.

به همین دلیل علی تاجیک سرمربی این تیم وضعیت نامشخصی برای حضور در لیگ برتر امسال دارد.


بیشتر بخوانید


گفته می شود مسئولان تیم فوتسال بازار‌های روز کوثر قصد دارند قرارداد تاجیک را فسخ کرده و به جای او از مهرداد جابری یا سعید رستمی به عنوان سرمربی استفاده کنند.

مدیران این باشگاه صحبت‌هایی را با این ۲ مربی انجام داده اند تا در صورت توافق بتوانند هدایت تیم بازار‌های روز کوثر را به یکی از آنها واگذار کنند.

رستمی فصل گذشته در تیم فوتسال هایپرشهر شاهین حضور داشت، اما به دلیل کسب نتایج ضعیف از سوی مدیران ابن باشگاه کنار گذاشته شد و به جای او مهرداد جابری به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد. او توانست در لیگ برتر نتایج بسیار خوبی با تیم هایپرشهر شاهین شهر کسب کند.

تیم فوتسال بازار‌های روز کوثر در لیگ برتر در گروه دوم با تیم‌های مس سونگون، سن ایچ ساوه، فرش آرای مشهد، راگای تهران، ملی حفاری اهواز و ایمان شیراز همگروه و در نخستین مسابقه روز چهارشنبه ۲۶ آذر ماه میزبان تیم راگای تهران است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار