سرمربی استقلال ملاثانی:

کاش داور یک بار فیلم قضاوتش را ببیند/ تیمی که بُرده، حق دارد خوشحالی کند

اشکش گفت: نمی‌خواهم داور را نقد کنم، اما امیدوارم او یک بار فیلم قضاوتش را ببیند تا متوجه شود که قبل از گل‌های استقلال خوزستان چه اتفاقی رخ داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، ابراهیم اشکش، سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی پس از شکست تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: فوتبال خوبی برگزار شد. ما روی غفلت خودمان در دقایق حساس، نتیجه را به حریف واگذار کردیم. باید نقاط ضعفمان را برطرف کنیم تا در بازی‌های آینده بهتر عمل کنیم.  

سرمربی استقلال ملاثانی درباره عملکرد داوری گفت: نمی‌خواهم داور را نقد کم یا بهانه دیگری برای شکست بیاورم. این باخت را گردن می‌گیرم و به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. به تیم حریف هم تبریک می‌گویم. ان شاءالله خودمان را بازیابی خواهیم کرد تا در بازی‌های پیش رو این شکست را جبران کنیم. چنین باخت‌هایی، از نظر غیر فنی به تیم ما کمک می‌کنند تا در ادامه مسیر بتوانیم کارمان را پیش ببریم.  

اشکش درباره این که سرمربی استقلال خوزستان به بازیکنان تیمش گفته بود در زمین خوشحالی نکنند، عنوان کرد: تیم حریف خوشحالی کرد و این حق طبیعی آن‌ها است. این صحبت‌ها ادا و اطوار است. تیمی که برده، باید خوشحالی کند و حق دارد این کار را انجام دهد. ما هم اگر می‌بردیم، خوشحالی می‌کردیم.


بیشتر بخوانید:


او افزود: به استقلال خوزستان تبریک می‌گویم. نمی‌خواهم دوباره به بحث داوری برگردم، اما کاش داور یک بار فیلم قضاوت خودش در این دیدار را ببیند تا متوجه شود که قبل از به ثمر رسیدن گل‌های استقلال خوزستان، خطایی اتفاق افتاد یا خیر. در مجموع باخت را گردن می‌گیرم و تیمم را برای بازی‌های پیش رو آماده می‌کنم.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار