طرح زمستانه پلیس از امروز در گلستان آغاز شد

اجرای طرح زمستانه پلیس از امروز با حضور هزار نفر از نیرو‌های امدادی و خدمات رسان در گلستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سردار دادگر فرمانده انتظامی گلستان در رزمایش طرح زمستانه پلیس گفت: هدف از اجرای طرح زمستانه پلیس، برقراری امنیت ترافیکی مطلوب در سطح جاده‌ها از جمله محور‌های کوهستانی و برفگیر گلستان است.

دادگر افزود: مردم از سفر‌ها و تردد‌های غیر ضرور خودداری کنند و در صورت ضرورت، حتما تجهیزات زمستانه از جمله زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
 
او گفت: این طرح در حدود هزار و ۶۰۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان که بیش از ۷۰۰ کیلومتر آن جاده‌های کوهستانی است، با بکارگیری هزار نیرو، ۴۰۰ دستگاه وسیله نقلیه و ۲ فروند بالگرد به مدت ۹۱ روز با محوریت پلیس و همکاری دستگاه‌های امدادی برگزار خواهد شد.

سردار دادگر افزود: ۳ محور خوش ییلاق، توسکستان و جنگل گلستان نیز که از مهمترین محور‌های مواصلاتی استان هستند در این طرح بصورت شبانه روز تحت رصد پلیس استان قرار دارند.
 

سبزپوشان ناجا، مجاهدانی گمنام و خدوم


احسان مکتبی معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان در این مراسم گفت: تلاش بی وقفه پلیس و دستگاه‌های امدادی در روز‌های سرد زمستان و جاده‌های برفی در راستای دفاع از امنیت و سلامتی شهروندان، ستودنی است.

او افزود: پلیس در نقاط مختلف از مرز‌های آبی و خاکی گرفته تا نقاط کوهستانی و مراکز شهر‌ها مشغول خدمت رسانی صادقانه است که این عمل پاداش بزرگی نزد پروردگار خواهد داشت.


انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.