راه یاب ملل کردستان مقابل شهداب یزد شکست خورد

تیم والیبال راه یاب ملل کردستان برابر تیم شهداب یزد با نتیجه سه بر صفر متحمل شکست شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، هفته چهاردهم لیگ برتر مسابقات والیبال باشگاه‌های کشور با دیدار تیم‌های راه یاب ملل کردستان و شهداب یزد در سالن خانه والیبال تهران از ساعت ۱۷ روز شنبه پیگیری شد.

تیم راه یاب ملل کردستان در این بازی ضعیف ظاهر شد و در سه ست پیاپی مغلوب حریف نه چندان قدرتمند خود شد و دوازدهمین شکست خود در این فصل از مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور را متحمل شد.

ست اول این دیدار با نتیجه ۲۵ بر ۱۹، ست دوم ۲۵ بر ۲۰ و ست سوم نیز ۲۵ بر ۲۰ به نفع تیم شهداب یزد به پایان رسید تا نماینده کردستان در لیگ برتر والیبال همچنان جزو ۲ تیم قعرنشین لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور باشد.

تیم راه‌یاب ملل کردستان با این شکست از ۱۲ بازی انجام شده با کسب ۲ برد و ۱۰ شکست در رتبه سیزدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر باشگاه‌های والیبال کشور قرار دارد.

تیم راه‌یاب ملل کردستان در فصل گذشته این مسابقات با نام راه‌یاب ملل مریوان حضور پیدا کرد، ولی پس از فراز و نشیب فراوان بر سر حضور و یا عدم حضور در لیگ برتر بدلیل نبود حامی مالی در واپسین ایام و در فاصله کمتر از یک هفته به شروع مسابقات با هدف حفظ سهمیه استان و روشن ماندن چراغ والیبال کردستان به عنوان تیم پانزدهم لیگ بسته شد.

دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور از روز چهارشنبه پنجم آذر بعد از حدود یک ماه تعطیلی بدلیل شیوع ویروس کرونا در بین بازیکنان تیم‌های حاضر در لیگ به‌صورت متمرکز در تهران آغاز شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.