مراسم قرعه کشی لیگ تکواندو برگزار شد

مراسم قرعه کشی لیگ برتر تکواندو جام خلیج فارس با حضور مسئولان فدراسیون برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم قرعه‌کشی لیگ‌های تکواندو امروز یکشنبه ۲۳ آذرماه در سالن جلسات فدراسیون تکواندو، با حضور نمایندگان تیم‌ها و مجید نیری دبیر فدراسیون برگزار شد.

برای حضور در نوزدهمین دوره لیگ برتر تکواندو "جام خلیج فارس"، ۱۰ تیم شهرداری ورامین، لوازم خانگی کن، پاس قوامین، دانشگاه آزاد اسلامی، پارسیان البرز، پالایش نفت آبادان، جوانه (استقلال)، صنعت مس کرمان، فتح صدر البرز (رتاآ) و فرمانیه اعلام آمادگی کرده‌اند.

تیم مقاومت که هر سال از مدعیان عنوان قهرمانی به حساب می‌آمد، در لیگ امسال حضور ندارد. تیم مهاجرین هم انصراف خود را از حضور در لیگ امسال تکواندو اعلام کرد.

طبق اعلام محسن تمجید رئیس سازمان لیگ تکواندو اگر ۲۵ درصد بازیکنان به ویروس کرونا مبتلا شوند تیم از حضور در مسابقات حذف می‌شود. هزینه محل اسکان و تسویه حساب با هتل‌ها بر عهده تیم‌ها خواهد بود.

در ادامه تمجید شیوه نامه بازی‌ها را به نمایندگان تیم‌ها اعلام کرد. درباره قرارداد بازیکنان در لیگ امسال باید تا آخر سال ۱۳۹۹ است و قرارداد‌ها از ابتدای سال ۱۴۰۰، یک ساله یا ۳ ساله خواهد بود و به پیشنهاد تمجید بهتر است از همین الان این قرارداد‌ها به صورت شناور بسته شود.

به پیشنهاد تمجید زمان برگزاری تایم مسابقات از ۲ دقیقه به ۱ دقیقه و ۳۰ تغییر کند و تایم استراحت بازیکنان ۱ دقیقه شود که این مورد باید به بحث گذاشته شود. تیم‌ها با این پیشنهاد مخالفت کردند و استاندارد ۲ دقیقه در تایم بازی‌ها در نظر گرفته شود.

در ادامه تیم‌ها نقطه نظرات خود را با مسئولان فدراسیون در میان گذاشتند. بعد از بحث و تبادل نظر نمایندگان تیم‌ها با مسئولان فدراسیون، قرعه کشی لیگ امسال برگزار شد.

بنابر این قرعه کشی تیم‌های حاضر در گروه A ۱۶ تست pcr می‌دهند، ۱۷ تا ۱۹ دی ماه وارد کوران مسابقات می‌شوند و تیم‌های حاضر در گروه B ۲۳ ، پس از انجام تست pcr، بیست و چهارم دی وزن کشی می کنند و ۲۵ و ۲۶ دی مسابقات برگزار می‌شود.

همچنین تیم‌ها ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه برای انجام تست وارد مسابقات می‌شوند،  ۱ اسفند نیز فینال مسابقات برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار