مربی تیم تکواندوی استقلال تهران:

عبداللهی، برای ادا کردن دین، وارد تیم استقلال شدم/ لیگ تکواندوی امسال بعید است پُر بار باشد

مربی تیم تکواندوی استقلال تهران درباره شرایط این تیم در لیگ توضیحاتی را مطرح کرد.

فرزاد عبداللهی، مربی تیم تکواندوی استقلال تهران در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره شرایط این تیم برای ورود به لیگ تکواندوی آقایان اظهار کرد: تیم جوانه (استقلال فعلی) تیمی است که استارت قهرمانی هایم را از این تیم زده‌ام و این تیم سکوی پرتاب من بوده است. رحیم صالحی مربی من بود و برایم بی نهایت زحمت کشیده است و برای این که دینم را به او ادا کنم، به این تیم اضافه شدم.

او ادامه داد: هادی مستعان، میثم باقری، مسعود حجی زواره ابوالفضل یعقوبی در کنار من و خیلی از قهرمانان با تلاش در همین تیم، قهرمان شدند. با صالحی بسیار راحت هستم و دوست دارم زحماتی که این تیم برای من کشیده است را جبران کنم. هموار سعی می‌کنم به صالحی کمک کنم و به نظراتش احترام بگذارم. او مانند پدر برای همه قهرمانان، از جمله من وقت گذاشته است و واقعا با یکدیگر زندگی کرده ایم.

جذب بازیکنان خوب کمی سخت است

عبداللهی درباره کادر فنی استقلال که متشکل از قهرمانانی مانند هادی مستعان و مسعود حجی زواره است، عنوان کرد: این افراد هم از لحاظ حرفه‌ای و هم در زندگی شخصی، انسان‌های با اخلاقی هستند و من هم بابت حضور در این تیم در کنار این عزیران بسیار خوشحالم. با این حال جذب بازیکن برای ما کمی مشکل است؛ چرا که اکثر بازیکنان خوب با تیم‌های دیگر قرارداد دارند و برای نشان دادن خودمان نیاز به زمان داریم.

بعید است لیگ امسال پر بار باشد

او درباره برگزاری لیگ تکواندو طی یک ماه آینده بیان کرد: بعید می‌دانم لیگ امسال خیلی پر بار باشد؛ چرا که باید در عرض ۳ هفته به اتمام برسد. امیدواریم روحیه‌ای که بازیکنان با تعطیلی رقابت‌ها از دست داده‌اند، با حضور در لیگ امسال دوباره احیا شود. فکر نمی‌کنم در لیگ امسال بتوانیم چهره به تیم ملی معرفی کنیم، چون بازیکنان در هفته‌های اول استرس بالایی برای مسابقات دارند.

جوانان جویای نام زیادی برای حضور در استقلال به ما پیام دادند

او بیان کرد: اکثر بازیکنان نزدیک به یک سالی است که تمرینی ندارند و ما هم هر کاری از دستمان بربیاد برایشان انجام می‌دهیم تا به هدفی که می‌خواهیم برسیم. هنوز هم در حال شناسایی بازیکنان هستیم و آن‌هایی که قراردادشان با برخی تیم‌ها در حال اتمام هست را هم رصد کرده ایم. از خیلی از استان‌ها به ما پیام داده اند تا در فراخوان جذب بازیکن شرکت کنند و اکثر آن‌ها سال اولی است که پا به مسابقات لیگ می‌گذارند. ما هم این فرصت را در اختیارشان می‌گذاریم تا خودشان را ثابت کنند. واقعا دوست داریم با همین جوانان، استقلال را به جایگاه واقعی اش برسانیم.

رقم قرارداد‌ها در لیگ تکواندو در شان ورزشکاران نیست

عبداللهی درباره بودجه تیم استقلال در لیگ تکواندو اظهار کرد: بودجه تیم ما در حد ۳۰ یا ۴۰ میلیون تومان هم نیست و من به عنوان مربی دوست دارم رقم قرارداد‌ها بالاتر بروند؛ چرا که مبالغ اندک در شان ورزشکاران ما نیست. بهترین بازیکن تکواندو باید حداقل ۲۰۰ میلیون قرارداد ببندد.

خجالت می‌کشم به بازیکنان رقم ۴۰ میلیونی پیشنهاد دهم

او افزود: به عنوان مربی خجالت می‌کشم وقتی به کسی برای عقد قرارداد زنگ می‌زنم و رقم ۴۰ میلیونی را پیشنهاد می‌دهم. بازیکنان به دستمزد هم نیاز دارند و حقشان است و از آن‌ها حمایت می‌کنیم، اما وسع ما امسال در همین اندازه است. امیدوارم سال آینده بودجه تیممان افزایش یابد تا با دست پرتری در خدمت بازیکنان باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار