علیزاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

درخواست اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس از رئیس قوه قضاییه برای نشست مشترک با اقتصاددانان

عضو کمیسیون اقتصادی به تشریح جلسه امشب اعضای این کمیسیون با رئیس قوه قضائیه پرداخت.

محسن علیزاده عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جلسه امشب کمیسیون اقتصادی با رئیس قوه قضاییه حجت الاسلام رئیسی اظهار کرد: در ابتدای جلسه در خصوص تدوین و اصلاح قوانینی که بتوانند مراجعات پرونده‌های قضایی را به دادگاه‌ها کم کند بحث و بررسی صورت گرفت و این امر یکی از درخواست‌های رئیس قوه قضاییه بود.

وی افزود: همچنین درباره تصویب قانون اصلاح شورا‌های حل اختلاف که همواره یکی از درخواست‌های به حق قوه قضاییه است بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

علیزاده بیان کرد: در ادامه جلسه امروز ما با رئیس دستگاه قضا بررسی هر چه سریع‌تر و دقیق پرونده‌های قاچاق کالا و خودرو‌های توقیفی و  همچنین مسئله اطلاع رسانی بهتر قوه قضاییه در خصوص پرونده‌های تحقیق و تفحص و اعمال ماده ۲۳۴ نیز مورد مباحثه قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: اعضای کمیسیون اقتصادی از رئیس دستگاه قضا تقاضا کردند تا نشست‌های مکرر مشترکی با اقتصاددانان انجام شود تا بتوانیم طرح‌های بهتری در مجلس ارائه کنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: یکی از درخواست‌های رئیس قوه قضاییه این بود که بودجه سال ۱۴۰۰ قوه قضاییه مطابق با قانون طبق هر سال اختصاص پیدا کرده و از آن کسر نشود.

علیزاده بیان کرد: همچنین آقای رئیسی تاکید کردند که طبق فرمایش رهبر انقلاب در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی برق و آب برای اقشار ضعیف رایگان تخصیص داده شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار