ایجاد ۸ زمین چمن مصنوعی در شهرستان‌های استان همدان

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از ایجاد ۸ زمین چمن مصنوعی در شهرستان‌های استان با هدف تقویت زیرساخت‌های فوتبال در آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید سیفی,مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در نشست هیئت فوتبال استان همدان، گفت: این هیئت یکی از ساختارمندترین هیئت‌های ورزشی استان است که همواره با برنامه‌ریزی دقیق و مناسب فعالیت می کند.

او با بیان اینکه زیرساخت‌های ضعیف فوتبال استان همدان در شهرستان‌ها بسیار بنده را ناراحت کرده است، گفت: در این مدت کوتاه طرح هایی را در همدان آغاز کرده‌ایم که بیش از ۱۴ سال متوقف بوده‌اند و به دنبال این هستیم تا در رشد زیرساخت‌های ورزشی در رشته فوتبال نیز قدم‌های بزرگی برداریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان یاد آور شد: این قول را می‌دهم که در آینده نزدیک ۸ چمن مصنوعی در شهرستان‌های استان ایجاد کنیم، چون باتوجه به شرایط آب و هوایی استان زمین چمن مصنوعی از نیاز‌های اصلی ورزشکاران استان است.

سیفی بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان هیچ مشکل مالی ندارد در صحبت‌هایی که با استاندار محترم انجام داده‌ایم بودجه دستگاه ما صد در صد افزایش یافته است.

او اضافه کرد: هر هیئت ورزشی که برنامه داشته باشد از یکصد میلیون تومان تا یک میلیارد تومان هم به آن پرداخت خواهیم کرد و تنها ما از هیئت‌های ورزشی خود برنامه می‌خواهیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه در این مدت کوتاه که به همدان آمده‌ام منابع مالی خوبی به طرح ‌های ورزشی اختصاص یافته است، گفت: یک میلیارد تومان برای تجهیز پایگاه قهرمانی، ۵ میلیارد تومان برای زورخانه بین‌المللی همدان و ۶ میلیارد نیز برای ۳ سالن ورزشی همدان توانسته‌ایم جذب کنیم.

سیفی در ادامه گفت: ساختمان هیئت فوتبال استان همدان نیز در منزلت این هیئت ورزشی بزرگ ما نیست و به دنبال این هستیم تا با جا به جایی اداره کل ورزش هیئت به ساختمان فعلی  منتقل شود.

او همچنین بر توجه بیشتر و تقویت ورزش  فوتبال و فوتسال بانوان در استان هم تاکید کرد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.