راه یاب ملل کردستان مغلوب پیکان تهران شد

تیم والیبال راه یاب ملل کردستان درهفته پانزدهم لیگ برترباشگاه‌های کشور برابر پیکان تهران شکست خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، هفته پانزدهم لیگ برتر مسابقات والیبال باشگاه‌های کشور با دیدار تیم‌های راه یاب ملل کردستان و پیکان تهران از ساعت ۱۴ امروز در سالن خانه والیبال تهران برگزار شد.

تیم راه یاب ملل کردستان در این بازی همچون بازی قبل بسیار ضعیف ظاهر شد و در سه ست پیاپی مغلوب حریف خود شد و حرفی برای گفتن نداشت و نشان داد که با تیم مقتدر سال قبل فاصله زیادی دارد.

ست اول این دیدار با نتیجه ۲۵ بر ۱۱، ست دوم ۲۵ بر ۱۹ و ست سوم نیز ۲۵ بر ۱۹به نفع تیم پیکان تهران به پایان رسید تا نماینده کردستان در لیگ برتر والیبال یکی از تیم‌های ضعیف این دوره لقب بگیرد و اگر در هفته‌های باقی مانده نتواند امتیازات لازم را کسب کند به دسته پایین‌تر سقوط خواهد کرد.

تیم راه‌یاب ملل کردستان با این شکست از ۱۳ بازی انجام شده با کسب ۲ برد و ۱۱ شکست در رتبه سیزدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر باشگاه‌های والیبال کشور قرار دارد.

این تیم در فصل گذشته این مسابقات با نام راه‌یاب ملل مریوان حضور پیدا کرد، ولی پس از فراز و نشیب فراوان بر سر حضور و یا عدم حضور در لیگ برتر بدلیل نبود حامی مالی در واپسین ایام و در فاصله کمتر از یک هفته به شروع مسابقات با هدف حفظ سهمیه استان و روشن ماندن چراغ والیبال کردستان به عنوان تیم پانزدهم لیگ بسته شد.

دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور از روز چهارشنبه پنجم آذر بعد از حدود یک ماه تعطیلی بدلیل شیوع ویروس کرونا در بین بازیکنان تیم‌های حاضر در لیگ به‌صورت متمرکز در تهران آغاز شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.