مسابقات جایزه بزرگ اسنوکر/ وفایی به یک هشتم نهایی صعود کرد

حسین وفایی تنها نماینده ایران در رقابت‌های جایزه بزرگ اسنوکر با شکست حریف قدرتمند چینی، در جمع ۱۶ نفر برتر مسابقات قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در سومین شب از مسابقات جایزه بزرگ اسنوکر (Grand Prix) "حسین وفایی" تنها نماینده کشورمان در این رقابت‌ها به مصاف "ژو یوئلونگ" نفر ۲۰ رنکینگ جهانی رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی رسید و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

وفایی در حالی به این پیروزی دست یافت که از حریفش ۳ بر ۲ عقب بود و با ارائه یک بازی بی نقص در ۲ فریم آخر موفق شد حریف سر سخت چینی خود را شکست دهد.

وفایی در فریم‌ها دوم، چهارم، ششم و هفتم و به ترتیب با نتیاج ۷۶ - ۰، ۶۴ - ۵۲، ۷۸ - ۰ و ۷۸ - ۱۶ به برتری رسید. او در فریم‌های اول، سوم و پنجم نتیجه را به "ژو یوئلونگ" واگذار کرد.

نماینده ایران در مرحله بعدی مسابقات باید به مصاف "دینگ جونهوی" مرد شماره ۹ دنیای اسنوکر برود. او برترین اسنوکر باز کشور چین بوده و سابقه قهرمانی در رقابت‌های اسنوکر "قهرمانی انگلیس" (UK Championship) را در کارنامه دارد.

مسابقات جایزه بزرگ اسنوکر تنها میان ۳۲ نفر برتر رنکینگ در یک فصل گذشته برگزار می‌شود و به قهرمان این رقابت‌ها پاداش ۱۰۰ هزار پوندی داده می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار