توزیع ۳۱ دستگاه تجهیزات الکترونیکی میان دانش‌آموزان نیازمند شهرکرد

رئیس کمیته امداد منطقه یک شهرکرد گفت: ۳۱ دستگاه تجهیزات الکترونیکی شامل تبلت و گوشی هوشمند میان دانش‌آموزان نیازمند فاقد این تجهیزات توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عزیزالله آقابابایی رئیس کمیته امداد منطقه یک شهرکرد اظهار داشت: ۳۱ دستگاه تجهیزات الکترونیکی شامل تبلت و گوشی هوشمند میان دانش‌آموزان نیازمند فاقد این تجهیزات توزیع شد.

او افزود: با شروع سال تحصیلی جدید و نیاز به تجهیزات الکترونیکی مراحل شناسایی دانش‌آموزان و دانشجویان فاقد این تجهیزات توسط مددکاران آغاز شد.


بیشتر بخوانید


آقابابایی بابیان اینکه این تجهیزات با مشارکت خیران تهیه و در اختیار خانواده‌های نیازمند دارای دانش‌آموز و دانشجو قرار گرفته است اضافه کرد: از مجموع ۳۱ دستگاه تجهیزات الکترونیکی توزیع شده، از امروز ۲۰ دستگاه تبلت میان دانش‌آموزان دبستانی چهار مدرسه در سراسر منطقه براساس نیازسنجی‌های انجام شده، توزیع می‌شود.

او ادامه داد: همچنین از ابتدای سال تحصیلی نیز ۹ دستگاه گوشی هوشمند و سه دستگاه تبلت نیز به دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند فاقد هرگونه تجهیزات الکترونیکی اهدا شده است.

آقابابایی ضمن تقدیر از مشارکت نیکوکاران و مؤسسات خیریه و تأمین تجهیزات و هزینه تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند گفت: اداره کمیته امداد و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران در راستای توسعه عدالت آموزشی هستند، این کمک‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان می‌رسد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.