سامانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

ابلاغ به سایت‌های فروش بلیت برای لغو پرواز انگلیس

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: امروز دستورالعمل ممنوعیت فروش بلیت در مسیر انگلیس به ایران به تمامی مراکز فروش ابلاغ می‌شود.

مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به این سوال که چرا با وجود دستور ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر لغو پرواز‌ها هنوز برخی از سایت‌های فروش بلیت، اقدام به فروش بلیت در مسیر تهران به لندن و بالعکس می‌کنند، گفت: هنوز به سایت‌های فروش بلیت ابلاغ نشده و تا دقایق دیگر به این سایت‌ها اعلام می‌شود تا هیچ بلیتی در این مسیر به فروش نرسد.

او ادامه داد: تمامی پرواز‌های این مسیر به صورت کامل لغو شده است و پروازی هم از ایران به کشور انگلیس انجام نمی‌شود و اجازه داده نمی‌شود که پروازی از انگلیس به ایران انجام شود.


بیشتر بخوانید


دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا به وزارت راه وشهرسازی ابلاغ کرده است که این پرواز‌ها لغو شود، وزارت راه و شهرسازی هم به سازمان هواپیمایی ابلاغ کرده است. بنابراین این سازمان هم به تمامی سایت‌های فروش بلیت و آژانس‌های مسافرتی ابلاغ می‌کند که فروش بلیت تا دو هفته لغو شده است.

سامانی با اشاره به اینکه هم اکنون فروش بلیت برای تاریخ‌های ۱۴ دی ماه فعلا مانعی ندارد، تصریح کرد: ۲ پرواز در هفته در مسیر‌های انگلیس به ایران انجام می‌شود که پس از دستور ستاد ملی مقابله با کرونا تمامی این پرواز‌ها لغو شده است؛ و از سوی دیگر به زودی به تمامی این سایت‌ها ابلاغ می‌شود که فروش بلیت در این ایام هم لغو شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار