نجات کودک گرفتار شده در شکاف حفاظ درب خانه!

کودک خردسالی که گردنش به شکلی عجیب میان شکاف حفاظ درب خانه گیر کرده بود توسط ماموران آتشنشانی نجات یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از نکاتی که والدین باید به آن توجه داشته باشند تنها رها نکردن کودکان کم سن و سال در خانه است. کودکان به دلیل آنکه قدرت تشخیص موقعیت‌های خطرناک را ندارند ممکن است دست به انجام کار‌هایی بزنند که حتی تصور آن سخت باشد، مانند یک کودک خردسال مالزیایی. این کودکی که به شکلی خطرناک در داخل حفاظ آهنی درب خانه گرفتار شده بود نجات یافت.


بیشتر بخوانید


تصاویر منتشر شده این کودک را که از ناحیه گردن میان حفاظ آهنی گرفتار شده بود نشان می‌داد. این اتفاق ۱۷ دسامبر در منطقه «سِردانگ» رخ داد. هنوز مشخص نیست این کودک چطور در بالای حفاظ گرفتار شد، اما بنا به گزارش رسانه‌های محلی او به مدت حدود ۵ دقیقه به همین شکل در بالای درب خانه آویزان مانده بود.

گرفتارشدن عجیب کودک

ماموران آتشنشانی در ساعت ۱:۳۰ دقیقه بعدازظهر پس از دریافت گزارش گرفتار شدن این کودک در محل حاضر و شش مامور آتشنشانی عملیات نجات را آغاز کردند. ماموران آتشنشانی محلی بلافاصله در محل حادثه حاضر و با تجهیزات ویژه موفق به خارج کردن کودک از میان حفاظ آهنی شدند. خوشبختانه در این حادثه به کودک آسیب جدی وارد نشد و او تنها از ناحیه گردن دچار جراحت سطحی شد.

گرفتارشدن عجیب کودک

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۰۳ دی ۱۳۹۹
خداقوت
آخرین اخبار