انتقاد انجمن علمای یمن به حذف دشمنی با صهیونیست‌ها در کتاب‌های درسی عربستان

انجمن علمای یمن اقدام رژیم سعودی به تغییر کتاب‌های درسی با حذف دشمنی رژیم صهیونیستی و رواج دادن آن به عنوان مقدمه‌ای برای عادی سازی روابط و دوستی علنی با این رژیم را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المنار، انجمن علمای یمن با تاکید بر حرام بودن دوستی با «دشمن صهیونیستی» درباره خطر اقدام رژیم سعودی به استفاده از دین و تحریف آن به نفع عادی سازی روابط (با رژیم صهیونیستی) هشدار داد.

این انجمن بر ثبات موضع اصولی در مخالفت با عادی سازی روابط (با رژیم صهیونیستی) که برخاسته از درون شریعت در قبال مسائل امت اسلام است، تاکید کرد.

انجمن علمای یمن افزود شتاب برخی رژیم‌ها برای انداختن خود در آغوش رژیم صهیونیستی، این واقعیت که اسرائیل دشمن همه امت است را تغییر نمی‌دهد.

انجمن علمای یمن، گستاخی رژیم امارات در اجازه دادن به ساخت معبد‌های یهودی و اقدام اماراتی‌ها به اجرای آیین‌های یهودی را به شدت محکوم کرد و از همه مسلمانان خواست تا به هویت ایمانی اهتمام ورزند و از جنگ نرم بر حذر باشند و با آن مقابله کنند، چرا که خطر آن کمتر از جنگ نظامی نیست.

این انجمن تاکید کرد اعلام برائت از دشمنان امت و در رأس آن‌ها آمریکا و اسرائیل و تحریم کالا‌های آن‌ها واجب شرعی است. انجمن علمای یمن از علمای امت خواست به مسئولیت خود عمل و حرام بودن اقدامات رژیم‌های مزدور در دوستی با یهودیان و رها شدن در آغوش آن‌ها را بیان کنند.

انجمن علمای یمن با تجلیل از مقاومت فلسطین و لبنان به مواضع محور مقاومت اشاره کرد و اتحاد کلمه، وحدت صف و آمادگی در سطح عالی برای رویارویی با هر گونه رویداد فوق العاده در مقابله با دشمن صهیونیستی را خواستار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار