برای اولین بار در کشور صورت می‌گیرد:

برگزاری دوره MBA علم داده و معاملات الگوریتمی از سوی دانشگاه الزهرا

رحمانی گفت: دوره MBA علم داده و معاملات الگوریتمی برای اولین بار در کشور از سوی دانشگاه الزهرا با شیوه‌های نوین معاملاتی و کاربرد‌های علم داده برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علی رحمانی، معاون اداری مالی دانشگاه الزهرا در خصوص هدف و جزئیات برگزاری دوره MBA اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط خاص بازار سرمایه، حجم انبوهی از داده‌ها برای تصمیم‌گیری نیازمند تحلیل هستند که این امر مستلزم برخورداری از دانش و مهارت خاص است. بر همین اساس دانشگاه الزهرا قصد دارد تا با برگزاری دوره‌های mba و معاملات الگوریتمی، مهارت‌های تخصصی لازم در این حوزه را ارائه کند.

او افزود: دوره MBA علم داده و معاملات الگوریتمی برای اولین بار در کشور از سوی دانشگاه الزهرا با هدف آشناسازی دانش‌پذیران با شیوه‌های نوین معاملاتی و کاربرد‌های علم داده در اقتصاد و مالی و توانایی تولید الگوریتم‌های اختصاصی در بازار سرمایه داخل و خارج برگزار می‌شود.

معاون اداری مالی دانشگاه الزهرا در باره  هدف از برگزاری دوره MBA افزود: آشناسازی دانش‌پذیران با شیوه‌های نوین معاملاتی و کاربرد‌های علم داده در اقتصاد و مالی و توانایی تولید الگوریتم‌های اختصاصی در بازار سرمایه داخل و خارج و اجرای موفق آن‌ها، درک اصول سرمایه گذاری و نحوه استفاده از الگو‌های معاملاتی در عمل، آشنایی با سه زبان برنامه نویسی Python، R و Julia، آشنایی با انواع مدل‌های اقتصادی و مالی، آشنایی با علم داده و داده‌های بزرگ، توانایی دسته‌بندی، مصورسازی و تحلیل کار با داده‌ها. معاملات الگوریتمی و توانایی تدوین، الگوریتم‌های معاملاتی، یادگیری ماشین و کاربرد آن در اقتصاد و مالی، هوش تجاری و کاربرد آن در اقتصاد و مالی و... از جمله اهداف برگزاری این دوره است.

رحمانی در خصوص مزایای دوره MBA بیان کرد: اعطای گواهینامه MBA دوره‌های کوتاه مدت دانشگاه الزهرا (س)، ارائه دروس به صورت کاربردی و مطابق با دانش روز دنیا و بهره‌گیری از اساتید برجسته علم داده و مطرح بازار سرمایه ایران از جمله ویژگی‌های اصلی این دوره است.

او تصریح کرد: اولین دوره علم داده و معاملات الگوریتمی با حضور ۲۵ دانش پذیر از ۷ آذر ۹۹ شروع شده است و برای دوره بعد که از بهمن آغاز می‌شود نیز ثبت نام می‌کند.

رحمانی در پایان یادآوری کرد: شرکت برای عموم (آقایان و بانوان) آزاد است. ثبت نام گروهی (حداقل ۳ نفر) در این دوره ۱۰درصد تخفیف و ثبت نام زود هنگام ۲۰درصد تخفیف خواهد داشت.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار