معرفی خودرو؛

آئودی RS۶ با قدرت بیشتر به بازار می آید

خودرو آئودی RS۶ Avant توسط MTM تنظیم شده است و موتور آن تا یک هزار و ۱۰۰ اسب بخار قدرت دارد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، آئودی RS۶ ۲۰۲۱ مجهز به یک موتور ۸.۰ لیتری چهار توربوشارژ W۱۶ است که از پس تولید ۱۰۰۰۰ اسب بخار و ۹۲۲ پوند فوت گشتاور برمی آید. این خودرو که زمانی در بازار آمریکا حضور نداشت، اکنون به عنوان یک ابر استیشن که ترکیبی از پیشرانه قدرتمند هشت سیلندر خورجینی توربو دوقلو، سیستم دو دیفرانسیل و بدنه کاربردی استیشن را ارائه می‌کند وارد بازار این کشور خواهد شد.

مسلماً، این آئودی RS۶ Avant توسط MTM تنظیم شده است تا یک هزار و ۱۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۲۵۰ نیوتن متر را ارائه دهد، این خودرو را با بوگاتی ویرون مقایسه می کنند، اگرچه این یک مقایسه کاملاً منصفانه نیست، اما داشتن چنین نوع عامیانه‌ای در یک ماشین خانوادگی همچنان گیج کننده است. 

توجه داشته باشید، MTM's RS۶ Avant هنوز سرعت کندتری نسبت به ویرون دارد. ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت در ۲.۷۹ ثانیه را می پیماید، در حالی که بوگاتی ادعا می‌کند ویرون اصلی برای همان کار فقط به ۲.۵ موتور نیاز دارد. اگر بخواهیم این مقایسه را ادامه دهیم، از آنجا که هر دو خودرو از یک گروه VW می‌آیند، در ۸.۱۳ ثانیه به سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

آئودی RS۶ با قدرت بوگاتی ویرون شتاب می‌گیرد

با ورود به کابین می‌توان صندلی‌های راحت و پکیج تکنولوژی و پرفورمنس را سفارش داد. از این میان پکیج دستیار راننده با قیمت ۲۲۵۰ دلار، پکیج اجرایی با قیمت ۲۵۰۰ دلار و سیستم دید در شب با قیمت ۲۵۰۰ دلار عرضه می‌شوند. سیستم صوتی بنگ اند اولوفسن هم ۴۹۰۰ دلار قیمت داشته و به این موارد باید ترمز‌های سرامیکی ۸۹۰۰ دلاری را هم اضافه کرد.

آئودی RS۶ با قدرت بوگاتی ویرون شتاب می‌گیرد

البته که خریدن چنین خودرویی هزینه‌ی بالایی خواهد داشت. آئودی فعلاً قیمت RS۶ آوانت در آمریکا را اعلام نکرده، اما بهای پایه آن در آلمان رقم قابل‌توجه ۱۱۷۵۰۰ یورویی است که بیش از دو برابر بهای A۶ آوانت استاندارد می‌باشد. چهارمین نسل خودروی موردبحث همچنین گران‌تر از S۶ آوانت TDI با قیمت ۷۹ هزار یورو می‌باشد، اما خب با این پول شما خودرویی تمام‌عیار را مالک می‌شوید.

آئودی RS۶ با قدرت بوگاتی ویرون شتاب می‌گیرد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۱۲ دی ۱۳۹۹
برای مسیولان میآد نه برای ما
آخرین اخبار