رستوران KFC کنسول خود با قابلیت نگهداری مرغ سوخاری را رسما معرفی کرد

مسئولان رستوران زنجیره ای کی اف سی جزئیاتی از کنسول عجیب و غریب خود را با کاربران به اشتراک گذاشتند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان رستوران زنجیره‌ای KFC تصمیم گرفته‌اند تا اقدامات جالبی صورت دهند و نسل جدیدی از کنسول‌های بازی را به بازار جهانی معرفی کنند. بر اساس اطلاعات منتشر شده این کنسول جدید که KFConsole نام دارد می‌تواند بازی‌ها را با کیفیت 4K و ۲۴۰ فریم بر ثانیه اجرا کند.

کنسول بازی جدید شرکت کی اف سی همچنین قابلیت جدید و غیر متعارفی را به کاربران ارائه می‌دهد؛ گیمر‌ها با خرید کنسول KFConsole می‌توانند در آن مرغ سوخاری نگهداری کنند و برای صرف وعده‌های غذایی از پای کنسول بازی بلند نشوند. با وجود آن که در نگاه اول چنین کنسولی به نظر یک شوخی برای بازاریابی از سوی KFC می‌آید اما این شرکت اظهار داشته که تصمیمات آن‌ها بسیار واقعی است و کنسول مذکور به زودی عرضه می‌شود.


بیشتر بخوانید


مشخصات فنی کنسول KFConsole

مشخصات فنی کنسول KFConsole

دستگاه جدید شرکت KFC توسط مجموعه کامپیوترسازی Timpelay ساخته شده است. در بخش مشخصات فنی، KFConsole از پردازنده Nuc 9 Extereme Compute Element شرکت اینتل به همراه کارت گرافیک قابل تعویض ایسوس برخوردار می‌شود. این دستگاه همچنین کارت حافظه Seagate BarraCuda یک ترابایتی را در خود جای می‌دهد. همان‌طور که مشخص است کنسول جدید کی اف سی از حافظه داخلی بیشتری نسبت به ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن ۵ بهره می‌برد.

قسمت جالب در رابطه با این دستگاه بازی آن است که کاربران می‌توانند در محفظه کنسول مرغ سوخاری قرار دهند که با استفاده از قدرت پردازنده‌ها دمای غذا را گرم نگه می‌دارد. محصول جدید شرکت کی اف سی از فناوری واقعیت مجازی پشتیبانی می‌کند و همانند یک رایانه شخصی می‌تواند چندین نسل بازی‌ها را اجرا کند.

متاسفانه تاکنون تاریخی برای عرضه این کنسول جالب مشخص نشده و رسانه‌ها از زمان احتمالی ورود آن به بازار خبر ندارند. مسئولان شرکت کی اف سی همچنین از صحبت کردن در رابطه با KFConsole خودداری کرده‌اند اما انتظار می‌رود طی ماه‌های آینده اطلاعات بسیار بیشتری از این محصول به دست کاربران برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار