رؤیت موجودات عجیب در نزدیکی موشک Falcon 9

یک کارشناس علاقه‌مند به موجودات فضایی می‌گوید ویروس کرونا چشمان بشریت را باز کرده و حالا مردم آمادگی مواجهه با موجودات فضایی را دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در ۷ اکتبر سال ۲۰۱۸ پروژه پرتاب موشکی SpaceX ایلان ماسک با موفقیت انجام شد. در این پروژه یک ماهواره، رادار رصد زمین را به مدار می‌آورد. این ماموریت که از پایگاه نیروی هوایی واندنبرگ آغاز شده بود موفقیت بزرگی قلمداد می‌شود. هنگام پرتاب موشک SpaceX ویدئویی منتشر شد که نورهای عجیب و غریبی را در توالی یکدیگر نشان می‌داد. این اولین بار بود که شرکت ایلان ماسک ماموریت فرود موشک Falcon 9 خود را روی زمین با موفقیت به پایان رساند. همین امر باعث شد برخی ادعا کنند موجودات فضایی در زمان پرتاب در آنجا حضور داشته و اوضاع را رصد کردند.

این نظریه برگرفته از ویدئویی است که سه جسم روشن را در نزدیکی موشک Falcon 9 نشان می‌دهد. به گفته یک کارشناس علاقه‌مند به موجودات فضایی اسکات سی وارینگ، این نورها موشک را لمس می‌کنند. او می‌گوید: اگرچه این برخورد منجر به انفجار موشک Falcon 9 شد، اما نکته قابل توجه این است که این ماموریت با موفقیت به پایان رسید.

نورهای عجیب

آقای وارینگ در وبلاگ خود اینطور نوشت: در ویدئویی که به تازگی منتشر شده است در ۱۶ ثانیه اول سه جسم درخشان جلوتر از مسیر موشک قرار دارد،  ۱۸ ثانیه بعد یکی از این اجرام به موشک نزدیک می‌شود. اما در ثانیه ۴۵ انفجار رخ می‌دهد که به نظر می‌رسد موجودات فضایی محموله موجود در این پرتاب را تایید نکردند و این موشک را نابود کردند. این کارشناس معتقد است موجودات فضایی نه تنها مراقب زمین هستند بلکه آن را از خطرات احتمالی هم نجات می‌دهند.

با این حال کاربران زیادی در مورد ویدئوی آقای وارینگ اظهار نظر کرده و معتقدند توضیحات قابل قبول‌تری در مورد این نور‌های عجیب و غریب می‌توان ارائه کرد. یکی از این کاربران نوشته است: من فکر می‌کنم چند عدد از آن‌ها بالگرد‌هایی در حال موشک هستند. فرد دیگری در توضیح آنچه که به نظر انفجار موشک می‌رسد، نوشت: گاز‌های تحت فشار رها شده و در حال از هم گسیختن هستند که همین امر موجب می‌شود موشک از کنترل خارج شود.

با این حال آقای وارینگ معتقد است ویروس کرونا چشمان بشریت را باز کرده است و حالا مردم آمادگی مواجهه با موجودات فضایی را دارند. او اظهار داشت: مردم معتقد بودند شیوع چنین ویروسی غیر ممکن است، اما با شیوع این بیماری در سراسر جهان نسل بشر خیلی زود دیدگاه خود را نسبت به این موضوع تغییر داد.

در ادامه ویدئو برخورد این اجرام را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۴ ۱۲ دی ۱۳۹۹
☹️☹️☹️
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۱ دی ۱۳۹۹
موشک اون بالاها تبدیل به دو موشک شد و دو مسیر جدا
شاید اینجور طراحی کرده باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۱ دی ۱۳۹۹
میتونه صحنه های کامپیوتری درست کرده باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۱۰ دی ۱۳۹۹
چون به عالم غیب اعتقادی ندارند اسمشو میزارن موجودات فضاایی اون نورها مامور از طرف خداوند بودن موشکهای شما کافران را نابود کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
به نظرت کی کافره کسی که داره برای پیشرفت بشریت تلاش میکنه یا تویی که نشستی به مردم ننگ کافری میزنی ؟
Iran (Islamic Republic of)
میثم.م
۲۰:۲۰ ۱۰ دی ۱۳۹۹
الله و اعلم
خیلی مشکوک هست و باید کارشناسان اهل فن توجیه کنن که چگونه چنین موردی رخ میده؟ اما ظاهراً عادی هست و موقع رها کردن ماهواره چنین حالتی پیش میاد البته بستگی به موشک حامل ماهواره داره که چجور ماهواره جدا میشه.این نظر شخصی من هست باز هم میگم کارشناسان اهل فن باید نظر بدن و توجیه کنن.
آخرین اخبار