خسرونژاد: به دلیل فرسودگی وسایل مصدوم شده بودم/ رقابت و جو سالمی در تیم ملی ژیمناستیک وجود دارد

ملی پوش ژیمناستیک کشورمان درباره مسائل مختلف، توضیحاتی داد.

محمدرضا خسرونژاد ملی پوش ژیمناستیک کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط آمادگی خود، اظهار داشت: آمادگی بدنی نسبتا خوبی دارم. ۲ ماه قبل از ناحیه کمر و لگن دچار آسیب دیدگی شدم که در حال حاضر رو به بهبودی است. با توجه به بهتر شدن وضعیت مصدومیتم، دوباره تمرینات پر فشار را آغاز کرده ام.

برگزاری اردوهای آنلاین بهترین تصمیم فدراسیون بود

او در خصوص اینکه آیا اردوهای آنلاین تیم ملی تاثیرگذار است یا خیر، بیان کرد: سومین مرحله از اردوی آنلاین را هم پشت سر گذاشتیم. تا زمانی که شرایط محیای اردوی حضوری نباشد، برگزاری اردوهای آنلاین بهترین تصمیم فدراسیون خواهد بود. ضمن اینکه برگزاری اردوهای آنلاین باعث دلگرمی ورزشکار می‌شود.

خسرونژاد در زمینه اینکه ویروس کرونا چقدر روی عملکرد او تاثیر منفی گذاشته است، بیان کرد: کرونا خیلی روی روند تمرینات و مسابقات تاثیر گذاشته است. ما سال گذشته مسابقات شش وسیله را برای کسب سهمیه المپیک در پیش داشتیم و برای آن آماده شده بودیم که با تعویق یک ساله رو به رو شد.

با روی کار آمدن "اینچه درگاهی" ژیمناستیک جهش ویژه‌ای پیدا کرد

او در مورد عملکرد اینچه درگاهی (رئیس فدراسیون ژیمناستیک) بیان کرد: با روی کار آمدن اینچه درگاهی اردوها نسبت به قبل سازمان یافته‌تر و منظم‌تر برگزار شد. ما به مسابقات متعددی در چند سال گذشته اعزام شده ایم و ژیمناستیک جهش ویژه‌ای پیدا کرده است. با مدال آوری‌ها ثمره آن را مشاهده کردیم.

رقابت و جو سالمی در تیم ملی وجود دارد

ملی پوش ژیمناستیک کشورمان درباره مسابقات بین المللی پیش رو، بیان کرد: ما مسابقات جام جهانی باکو و قطر را پیش رو داریم که از سری مسابقات تک وسیله محسوب می‌شود. سعید رضا کیخا (کاپیتان تیم ملی) یکی از شانس های بسیار مهم ما برای کسب سهمیه در تک وسیله است. سال آینده هم مسابقات مهم شش وسیله را در پیش داریم که از سری مسابقات کسب سهمیه محسوب می‌شود.

او ادامه داد: مسابقات داخلی با توجه به شیوع ویروس کرونا تعطیل است. وضعیت تیم ملی خوشبختانه خوب است و تمام بچه‌ها با انگیزه کار میکنند. رقابت و جو سالمی در تیم ملی وجود دارد.

بارفیکس از جایش در آمد و مصدوم شدم

خسرو نژاد درباره وضعیت مالی و دیگر مشکلات، گفت: از هیچ جا منبع درآمد ندارم و این موضوع برای من دغدغه‌های فکری زیادی ایجاد کرده است. مشکلات زیادی وجود دارد که از همه مهمتر، نبود امکانات مناسب است. متاسفانه ۲ ماه قبل با توجه به فرسودگی وسایل آسیب دیدم. بارفیکس از جایش در آمد و من از ناحیه کمر و لگن مصدوم شدم.

هیئت ژیمناستیک استان تهران اصلا توجهی به ورزشکاران ندارد

او اضافه کرد: مسئله بعدی بی اهمیتی و توجه نداشتن به ورزشکار از سمت هیئت استان است. استان‌های دیگر حداقل وسایل اولیه تمرین را برای ورزشکاران ملی پوش فراهم می‌کنند اما متاسفانه هیئت تهران اصلا به فکر نیست.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار