یکی از اعضای دفتر سیاسی جهاد اسلامی ضمن انتقاد از اقدامات تشکیلات خودگردان فلسطین، این تشکیلات را عامل اصلی عادی‌سازی روابط با تل آویو معرفی کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمد الهندی یکی از اعضای دفتر سیاسی جهاد اسلامی ضمن انتقاد از مواضع متناقض تشکیلات خودگردان فلسطین، این تشکیلات را عامل اصلی عادی‌سازی روابط میان رژیم‌های عربی و اسرائیل دانست.

وی در این راستا تصریح کرد: در واقع این تشکیلات خودگردان فلسطین است که راه را برای عادی‌سازی روابط با توافق اسلو برای رژیم‌های مختلف هموار کرده است.

محمد الهندی اظهار کرد: تشکیلات خودگردان فلسطین در زمانی که هماهنگی امنیتی را از بار دیگر از سر گرفت، هیچ سخن و یا حتی کلمه‌ای درباره عادی‌سازی بین مغرب و اسرائیل به میان نیاورد.

این عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی، با بیان اینکه رژیم‌هایی که با تل آویو روابط دوستانه و سازشکارانه ایجاد کرده اند نماینده مردم و توده‌ها نبوده و با تاریخ و فرهنگ آن‌ها انسجام ندارند، گفت: این امکان وجود دارد که این عادی‌سازی‌ها بین کشور‌های عربی و رژیم صهیونیستی در سطوح مختلفی وجود داشته باشد.

وی در پایان تاکید کرد: امید ما حمایت ملت‌های عرب از آرمان فلسطین و همچنین مخالفت با موضوع عادی‌سازی روابط با تل آویو است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار