شلیک نظامیان صهیونیست جوان فلسطینی را فلج کرد

یک مرد ۲۴ ساله فلسطینی که در درگیری‌ها در کرانه باختری اشغالی، با گلوله نظامیان صهیونیست از ناحیه گردن مجروح شد، فلج شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، وزارت بهداشت فلسطین از زخمی شدن جوان ۲۴ ساله فلسطیی در منطقه «التوانه» در جنوب الخلیل بر اثر تیراندازی از فاصله صفر و فلج شدن کامل او بر اثر اصابت گلوله به گردنش خبر داد.

این وزارتخانه اعلام کرد: «هادی رسمی ابوعرام» ۲۴ ساله در درگیری با نظامیان ارتش صهیونیستی در منطقه «التوانه» در جنوب الخلیل زخمی شده و به علت اینکه جراحات او شدید بود برای درمان به بیمارستان دولتی «یطا» منتقل شده است.

در ویدئویی که از این موضوع منتشر شده، تعدادی فلسطینی با فریاد و درگیری در حال تلاش برای بازپس‌گیری ژنراتور برق از نظامیان رژیم صهیونیستی هستند که تیراندازی در همین حین انجام می‌شود.

منابعی محلی همچنین اعلام کردند که در تظاهرات اعتراضی مردم علیه شهرک سازی صهیونیست‌ها در منطقه «دیرجریر» نزدیک رام الله، یک جوان فلسطینی بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست زخمی شد.

همچنین ۱۸ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در تظاهرات شمال کرانه باختری در کفرقدوم زخمی شدند.

بر اساس گزارش‌های نظامی منابع عبری، رژیم صهیونیستی ۳۰۰ هدف در مناطق مختلف نوار غزه را در سال ۲۰۲۰ گلوله باران کرده و جنگنده‌های صهیونیست ۱۴۰۰ مرتبه و بالگرد‌های ارتش صهیونیستی ۴۰۰ مرتبه اقدام به گشت‌زنی هوایی در نوار غزه کرده و پهپاد‌های جاسوسی این رژیم نیز ۳۵ هزار ساعت بر فراز مناطق مختلف غزه گشت‌زنی کرده‌اند.

از سوی دیگر، مرکز آمار فلسطین اعلام کرد که جمعیت فلسطینیان در پایان سال ۲۰۲۰ میلادی به حدود ۱۳.۷ میلیون نفر رسیده که ۵.۲ میلیون نفر از آنان در فلسطین، ۱.۶ میلیون نفر در سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸، نزدیک به ۶.۲ میلیون نفر در کشور‌های عربی و حدود ۷۳۸ هزار نفر هم در دیگر کشور‌ها سکونت دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار