سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛

سردار سلیمانی جوانان را با نسل دفاع مقدس آشنا کرد/ حاج قاسم مانع خانه امن صهیونیست ها در سوریه بود

سردار رمضان شریف گفت: حاج قاسم فرصتی برای آشنایی نسل ۵۰میلیون نفری که جنگ را ندیده بودند فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، رمضانعلی شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه سالی که گذشت هر ثانیه آن یاد شهید حاج قاسم سلیمانی حضور داشت گفت: افتخار بزرگی نصیب مردم کرمان شد که سرداری بزرگ را تقدیم ملت ایران و جهان اسلام کرد.

او افزود: در سال‌های اخیر از لسان مبارک مقام معظم رهبری که حاج قاسم سلیمانی را سردار ملی خواند یعنی تمام ملت ایران یکپارجه دوستش داشتند و همه مثل او باشند که به برکت اخلاص، ولایت مداری، ایثار به تمام معنا و توام با صمیمیت و صفا بود.

شریف با اشاره به اینکه جاذبه بی نظیری درسردار سلیمانی بود که همه همرزمانش در دفاع مقدس علت آن رامی‌دانند، بیان کرد:مکتب سلیمانی در امتداد انقلاب اسلامی است و حاج قاسم مانند زیره کرمان رنگ باخت و عطر بوی خاصی به کرمان داد.

شریف اظهار کرد: مردم ما اورا در خط جبهه و خاکریز‌ها و زیاد دیدند و آن روح لطیف و انسان ساز را کم دیدند که باید به آن بپردازیم.

او با اعلام اینکه ما در دفاع مقدس فرماندهان بزرگی داشتیم که همه به شهادت رسیدند اما خداوند به حاج قاسم سلیمانی عمر طولانی تری داد گفت: خداوند به ما یک فرصتی داد که آن ۵۰میلیون میلیون نسلی که فرماندهان بزرگ جنگ ما را ندیدند بایکی از تربیت یافتگان دفاع مقدس روبه رو شوند و آن را الگوی خود قرار دهند.

او افزود: ارادت به حاج قاسم سلیمانی در روز تشیع آنقدر بزرگ بود که مقام معظم رهبری لقب یوم الله به آن داد.

شریف بیان کرد: اگر آن حضور وجمعیت نبود بعد از عین الاسد امریکا‌ها به حمله ما جواب می‌دادند ولی جرات نکردند.

او با اشاره به اینکه بیشترین سرداری که مورد هجمه دشمن در ۱۰ سال اخیر واقع شد حاج قاسم سلیمانی بود، اظهار کرد:تنها سرداری هم که در شبکه ملی خودمان به وی کم پرداخته شد سردار سلیمانی بود که تنها زمانی که وی مطرح شد در زمان حمله داعش بود.

شریف اظهار کرد: امسال با شرایط کرونا مواجهه شدیم اگر نبود عاشقان زیادی در داخل و خارج کشور آرزو دارند قبر حاج قاسم را زیارت کنند.
او با اشاره به اینکه مردم کرمان شما در جوار یک حرم زندگی می‌کنید گفت:شما در جوار حرمی هستید که اجازه نداد دست کسی به حرم معصومین و امامین برسد.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: شما باید مکتب حاج قاسم سلیمانی ترویج دهید و کرمان را آماده ورود زوار زیادی کنید که قصد آمدن به این شهر را دارند.

او با اعلام اینکه شاید برای همه این سوال پیش بیاید که امریکایی می خواستند دراین زمان سردار به شهادت برسد بیان کرد:چندین سال رسانه‌های دنیا می‌خواستند چهره سردار را مخدوش کنند ودائم روی اینکه سردار سلیمانی منابع ایران را در سوریه و عراق خرج می‌کند، خیلی تلاش کردند و جا‌ههای زیادی می‌تواستند وی را شهید کنند، اما منتظر بودند مردم به خیابان‌ها بیایند و چهره سردار رامخدوش کنند که شکست خوردند.

شریف اظهار داشت : روز سوم درگیر‌های سوریه در حمص خانم کلینتون در کنفرانس تونس گفت در این کنفراس تصمیم گرفتیم برای کسانی که برای آزادی سوریه می‌جنگند سلاح دهیم تا سوریه را بهم بریزند، اما شهید حاج قاسم سلیمانی نگذاشت و آنهاشکست خوردند درنتیجه نتوانستند حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی به وجود آورند و احساس کردند فصل زدن سلیمانی است.

او با اشاره به اینکه این قدرت سازی حاج قاسم سلیمانی در منطقه و قدرتمند کردن نیرو‌های وطنی در عراق، سوریه، یمن و افغانستان باعث شد امریکا‌ها به وحشت بیفتند گفت:این فرایند محصول کار سلیمانی است و با تکلیف مقام معظم رهبری جلو آمد و شکست داد و برای امریکایی‌ها درد آور بود.

او بیان کرد:بعد از فرود موشک‌ها به عین الاسد که ترامپ اعلام کرد سربازان امریکا ضربه مغزی شده اند، اما سردار سلیمانی چند بار آن‌ها را ضربه مغزی کرده بود.

شریف با اعلام اینکه باید سردار سلیمانی را صادقانه معرفی کنیم اظهار کرد: حمایت‌های مقام معظم رهبری و میدان دادن آقا بود که سردار سلیمانی شد محبوب دل‌های عالم و آقا با اندوه فروان با وی خداحافظی کرد.

او گفت: هیچکس نیست که حاج قاسم سلیمانی را بزرگ نداند و آروز نداشته باشد که فرزندش مثل حاج قاسم سلیمانی نباشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار