بیش از ۵۰۰ نفر از مقامات و ثروتمندان آمریکایی بدون رعایت تدابیر بهداشتی کرونا در مهمانی سال نوی ترامپ که در مارالاگو برگزار شده بود، شرکت کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری جرازلم پست، تفرجگاه مارالاگو دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در فلوریدا همزمان با شب سال نوی میلادی میزبان یک مهمانی بزرگ با حضور رودی جولیانی، وکیلش، وانیلا آیس، خواننده، ژان پیرو، مجری فاکس نیوز، دو تن از مقامات ارشد کنگره و خانواده اش بود.

این مهمانی در حالی برگزاری شد که هیچ یک از تدابیر بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کووید-۱۹ رعایت نشده بود و همه مهمانان بدون آنکه ماسک به دهان بزنند در این مراسم شرکت کردند.

اگرچه ترامپ، تعطیلات خود را به دلیل برخی تحرکات در خاورمیانه رها کرد و به واشنگتن بازگشت، اما مهمانی او برای انتشار ویروس کافی بود.

ویدئو‌های منتشر شده از این جشن نشان می‌دهد نزدیک به ۵۰۰ مهمان که هر کدام ۱۰۰۰ دلار برای دیدار با رئیس جمهور در این مهمانی پرداخت کرده اند، در این مراسم که با خوانندگی وانیلا آیس گرم شده بود، شرکت کردند.

در این مراسم نه تنها فاصله اجتماعی رعایت نشده بود بلکه مهمانان بدون آنکه ماسکی به صورت داشته باشند به شادی سال نو پرداختند.

تالار مهمانی عمارت مارالاگوی ترامپ ظرفیت پذیرایی از ۷۰۰ مهمان را دارد.

ترامپ در حالی چنین مهمانی را برگزار کرده است که تاکنون بیش از ۲۰ میلیون آمریکایی به کرونا مبتلا شده اند و بیش از ۳۵۰ هزار نفر جان باخته اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار