ادای دین ناشران استان اصفهان به مکتب سپهبد سلیمانی

به مناسبت سالگرد سپهبد قاسم سلیمانی طی مراسمی از کتاب‌های ناشران استان اصفهان در خصوص مکتب ایشان رونمایی شد.

حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در گفتگوی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی یک انقلاب جدید را در جهان ایجاد کرده است و به تعبیر بزرگان و مقام معظم رهبری به عنوان یک مکتب برای جهان معرفی شده است.

او ادامه داد: امروزه حال و هوای کشور ما و کشور‌های اسلامی در خصوص حاج قاسم و همرزمان ایشان خاص و مثال زدنی است و باید از این فرصت با زبان هنر و فرهنگ به نحو مطلوب استفاده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بیان کرد: برای بزرگداشت مقام سپهبد سلیمانی بایستی از همه توان از جمله فیلم، سینما، تئاتر و نشر بهره برد، که امروز تعدادی از این آثار رونمایی شد.

حجت‌الاسلام المسلمین معتمدی افزود: به هر حال جمهوری اسلامی به عنوان پدیدار کننده مکتب حاج قاسم سلیمانی باید برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت را در دستور کار قرار دهد تا بتواند به انسجام وضعیت داخلی دست یابد، چنان که در یک سال گذشته این انسجام را مشاهده کردیم و بایستی ادامه دار باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: با توجه به ابعاد شخصیتی حاج قاسم سلیمانی می‌توانیم از ایشان به عنوان یک انسان کامل نام ببریم و این شهید والا مقام را الگوی نوجوانان، جوانان و خانواده‌ها قرار دهیم و برای فرهنگ عمومی شدن مکتب حاج قاسم از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.