محبوبیت حاج قاسم این بار بین کاربران چینی

سفیر ایران در چین درباره استقبال کاربران چینی از صفحه مجازی این سفارت به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته اولین سالگرد شهادت شهید بزرگ مقاومت، سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود. به دلیل محدودیت‌هایی که ویروس کرونا برای مردم ایجاد کرده ملت داغدار ایران نتوانستند مراسم سالگرد شهادت این شهید والامقام را به صورت حضوری برگزار کنند به همین دلیل هرکس به نحوی صفحه مجازی خود را سیاهپوش حاج قاسم کرده و یاد و خاطره ایشان را در فضای مجازی زنده نگه داشت.

در همین روز تصاویر و ویدئو‌های زیادی از دوران حیات سردار مقاومت بین کاربران دست به دست شد که سیره این شهید را بیش از پیش به مردم شهید پرور این کشور می‌آموخت. به همین مناسبت سفارت ایران در کشور چین صفحه خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی را به تصویر سردار سلیمانی مزین کرد.


بیشتر بخوانید


محمد کشاورز زاده سفیر ایران در چین با انتشار توئیتی از بازدید بی سابقه کاربران چینی از صفحه این سفارتخانه در ویبو خبر داد. بر اساس این توئیت کاربران چینی بیش از ۱۷ میلیون بار از صفحه مذکور بازدید کرده و این موضوع به هفتمین سوژه داغ در فضای مجازی این کشور تبدیل شده است.

در ادامه متن، تصاویر و توئیت منتشر شده توسط سفیر ایران در چین را مشاهده می‌کنید:

" حساب کاربری سفارت در ویبو که در ساعت ۱:۲۰ بامداد امروز مزین به سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی گردیده بود توجه رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی چین را به خود جلب نموده به طوری تاکنون بیش از هفده میلیون بازدید کننده داشته و به هفتمین موضوع پر بازدید در فضای مجازی چین تبدیل شده است. "

توئیت کشاورز زاده

توئیت کشاورز زاده

توئیت کشاورز زاده

توئیت کشاورز زاده

توئیت کشاورز زاده

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۸:۴۷ ۱۵ دی ۱۳۹۹
سردار دلهای جهانیان سلطان قلبها فاتح قلوب آزاده اندیشان خردمندان عادل سر تا سر جهان حاج قاسم سلیمانی روح بلند مرتبه و ملکوتی و مطهرتان شاد باد .
والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۱۵ دی ۱۳۹۹
او قهرمان بشریت است .
آخرین اخبار