رئیس دانشگاه آزاد:

اینستاگرام تاب دیدن نام سردار شهید سلیمانی را بر قلل آزادگی و عزت را ندارد

طهرانچی نوشت: اینستاگرام تصویر حاج قاسم را از صفحه‌ها پاک می‌کند، چون تاب دیدن نام یک مسلمان ایرانی بر قلل رفیع عزت و آزادگی را ندارد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، استوری پیج طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد در مورد ترور حاج قاسم سلیمانی، سردار دل‌ها دیروز توسط اینستاگرام حذف شد و  امروز تیز هم پست و یادداشت ایشان را حذف کردند.

طهرانچی  در یادداشتی پیرامون اعمال محدودیت‌های عجیب اینستاگرام در پست‌های مربوط به شهدای مقاومت نوشت:

دیروز وقتی خواستم با یک استوری در اینستاگرام، یاد حاج قاسم عزیز را در سالگرد شهادتش گرامی بدارم، یک بار دیگر معنای استیلای نظام سلطه بر فرهنگ جهانی را با همه وجود لمس کردم.

نظامی که حتی چشم دیدن نام و تصویر عاملان اقتدار و عزت‌مان را ندارد، قلدرمابانه می‌گوید باید مانند من بیاندیشید و از هرچه سیاهی‌های نظام سلطه را نشان می‌دهد، دوری کنید.

اینستاگرام تصویر حاج قاسم را از صفحه‌ها پاک می‌کند، چون تاب دیدن نام یک مسلمان ایرانی بر قلل رفیع عزت و آزادگی را ندارد و می‌خواهد یاد شهید عزیز ما را از دل‌های مردم منطقه پاک کند.

آری آنان که ادعای آزادی و حقوق بشرشان گوش فلک را کرده است، حتی یاد و تصویر حاج قاسم را برنمی‌تابند، اف بر این نفاق عظیم.

حاج قاسم، سردار عزیز!
تو به ما یاد داده‌ای که برای عزتمند بودن باید از مرز‌ها گذشت و در فرامز‌ها هم قوی بود. حالا که برای برپا داشتن یاد و مکتب تو باید در فرامرز‌های فضای مجازی بجنگیم، این آموخته‌ات را با تمام وجود درک می‌کنیم.

مکتب سلیمانی زنده است و دشمن هرچه بیشتر تلاش کند که نامی از او بر تارک تاریخ نماند، مرام او ماندگارتر خواهد شد چرا که یاد و نام حاج قاسم تا ابد بر لوح دل‌ها ثبت خواهد شد.

 رئیس دانشگاه آزاد درباره ترور واقعیت شهید سلیمانی در اینستاگرام

 رئیس دانشگاه آزاد درباره ترور واقعیت شهید سلیمانی در اینستاگرام


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۱۵ دی ۱۳۹۹
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان برای ورودی های مهر 98 رشته های کم متقاضی وعده تخفیف 35 درصدی شهریه را داد اما تخفیف را به بهانه های مختلف اعمال نمیکنند لطفا رسیدگی فوری نمایید تا از داوطلبان سو استفاده نشود
آخرین اخبار