معرفی ۵ برگزیده مسابقه «یک کتاب، یک عروسک»

برگزیدگان مسابقه «یک کتاب، یک عروسک» در همدان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در هفته کتاب و کتاب خوانی با ارسال فراخوان مسابقه «یک کتاب، یک عروسک» از مخاطبان کودک و نوجوان خواست تا عروسکِ شخصیت کتاب مورد علاقه خود را بسازند و تا پایان آذرماه با ارسال عکس آن در این مسابقه شرکت کنند.

با پایان یافتن مهلت این مسابقه ۳۸ اثر به دبیرخانه مسابقه ارسال شد و پس از داوری آثار دریافت شده، ۵ اثر به عنوان برگزیده و ۲۴ اثر شایسته تقدیر شناخته شدند.

مبینا رسولی ۱۱ ساله از یاسوج، فاطیما سلگی ۸ ساله از مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک نهاوند، بهاره کیانی ۱۶ ساله از مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک نهاوند، آوا شاه‌مرادی ۹ ساله از مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک نهاوند، فاطمه سلگی ۱۱ ساله از مرکز فرهنگی‌هنری فیروزان، برگزیدگان این مسابقه هستند.

آثار برگزیده و تقدیری این مسابقه در نمایشگاه بر بستر فضای مجازی مراکز فرهنگی‌هنری استان همدان برای بازدید عموم به اشتراک گذاشته شده است.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حاصلی
۰۸:۴۸ ۱۶ دی ۱۳۹۹
پیشنهادمیکنم ،کتاب های پی دی اف روزیادکنیدتاکسانی که پول خریدکتاب ندارند ووقت برای رفتن به کتابخانه ندارند ازاین مهم استفاده کنند.