پرداخت ماهانه ۲۰ میلیارد تومان به مددجویان آذربایجان شرقی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی آذربایجان شرقی گفت: این نهاد حمایتی ماهانه ۲۰ میلیارد تومان برای خانوار‌های تحت پوشش مستمری پرداخت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، جعفری معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی آذربایجان شرقی گفت: در ۹ ماهه نخست امسال حدود ۱۸۳ میلیارد تومان در قالب مستمری به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

او گفت: با وجود اینکه وضعیت اقتصادی نامناسب در سال‌های اخیر فشار زیادی بر مردم به ویژه اقشار نیازمند وارد کرده اما مردم نیکوکار در کنار کمیته امداد هستند و همه تلاش خود را برای کمک به نیازمندان بکار گرفته‌اند.

جعفری با اشاره به افزایش مراجعات به کمیته امداد در شرایط دشوار کرونایی گفت: در ۹ ماهه نخست امسال ۱۲ هزار و ۴۰۰ خانوار با ۲۲ هزار و ۳۱ نفر جذب کمیته امداد آذربایجان شرقی شده اند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گفت: نیازمندان تحت حمایت علاوه بر دریافت مستمری ماهانه از خدمات درمانی، فرهنگی، بهداشتی، جهیزیه و آموزشی نیز بهره مند می‌شوند و برای افراد توانمند نیز اشتغالزایی انجام می‌شود.

او گفت: مردم نیک اندیش آذربایجان شرقی می‌توانند کمک‌های مالی خود به نیازمندان را از طریق شماره گیری کد #۰۴۱*۸۸۷۷* به طور ایمن و سریع واریز کنند و در این خیر کثیر سهیم شوند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار