هفته پنجم لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری ۶ مسابقه در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتسال از امروز (پنج‌شنبه) با برگزاری ۶ مسابقه و به صورت همزمان از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود. در این هفته تیم‌های مقاومت البرز و فرش آرای مشهد بازی نداشته و با قرعه استراحت رو به رو شده اند. برنامه کامل مسابقات هفته پنجم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

شهروند ساری – گیتی پسند اصفهان/ ساعت ۱۵:۳۰/ سالن شهید سید رسول حسینی ساری

در یکی از حساس‌ترین مسابقات این هفته روز پنجشنبه ۲ تیم شهروند ساری و گیتی پسند اصفهان به مصاف هم می‌روند. این دیدار به میزبانی شهروند و در سالن بدون تماشاگر شهید سید رسول حسینی برگزار می‌شود. هر ۲ تیم در مسابقه گذشته خود یک پیروزی و یک شکست به دست آورده اند. گیتی پسندی‌ها در مصاف با تیم کراپ الوند موفق به پیروزی شدند، اما تیم شهروند ساری در برابر تیم شهید منصوری قرچک ناکام بود و با نتیجه ۵ بر ۴ از حریف قرچکی خود شکست خورد. حال ساروی‌ها می‌خواهند در بازی امروز از امتیاز میزبانی خود استفاده کرده و با شکست گیتی پسند خود را در جمع مدعیان کسب عنوان قهرمانی نگه دارند. از آن طرف تیم گیتی پسند کار بسیار سختی را در برابر شهروند ساری خواهد داشت. آن‌ها در این مسابقه سپهر محمدی و محمدرضا سنگ سفیدی ۲ بازیکن ملی پوش خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند. با این حال وحید شمسایی سرمربی نام آشنای گیتی پسند بسیار امیدوار است که بتواند در برابر تیم شهروند ساری موفق بوده و با دست پُر به اصفهان باز گردد.

مجتمع فردوس قم – شهید منصوری قرچک/ ساعت ۱۵:۳۰/ سالن شهید حیدریان قم

در دیگر بازی مهم این هفته تیم‌های مجتمع فردوس قم و شهید منصوری قرچک باید رو در روی یکدیگر قرار بگیرند. این مسابقه به میزبانی فردوس و در سالن بدون تماشاگر شهید حیدریان قم برگزار می‌شود. این دیدار برای هر ۲ تیم بسیار حائز اهمیت است و به خصوص برای محسن حسن زاده سرمربی تیم شهید منصوری قرچک، چرا که حسن زاده فصل گذشته به عنوان سرمربی در تیم سوهان محمد سیمای قم حضور داشت و اکنون باید با تیم شهید منصوری در برابر شاگردان سابق خود قرار بگیرد. هر چند حسن زاده به دلیل عمل جراحی آپاندیس در این مسابقه حضور ندارد، اما پیروزی در برابر مجتمع فردوس قم می‌تواند برای او از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد. از طرفی تیم مجتمع فردوس قم این فصل در رقابت‌های لیگ برتر بسیار خوب کار کرده است و حسین صبوری سرمربی این تیم با وجود بازیکنان جوان موفق شده تیم بسیار خوبی را راهی مسابقات لیگ برتر کند و باید منتظر ماند و دید تیم فردوس قم در ادامه مسابقات لیگ برتر چه نتایجی را می‌تواند کسب کند.

کراپ الوند قزوین – اهورای بهبهان/ ساعت ۱۵:۳۰/ سالن یادگار امام قزوین

در دیگر دیدار این هفته ۲ تیم کراپ الوند قزوین و اهورای بهبهان به مصاف هم می‌روند. این اولین بازی خانگی کراپ در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر است. کراپی‌ها در هر ۳ بازی گذشته خود به عنوان مهمان رو در روی حریفان خود قرار گرفته است و حالا بازی با اهورای بهبهان برای اولین بار در سالن اختصاصی این تیم برگزار می‌شود و باید دید آن‌ها در این مسابقه چه نتیجه‌ای را می‌توانند کسب کنند. کراپ الوند هفته گذشته در دیداری جذاب و مهیج به مصاف تیم گیتی پسند اصفهان رفت و در پایان نتوانست در برابر گیتی پسند توفیقی کسب کند و از این تیم خوب اصفهانی شکست خورد. از سوی دیگر تیم اهورای بهبهان هفته گذشته با قرعه استراحت رو به رو شده بود و حالا بازیکنان و کادر فنی این تیم بسیار امیدوار هستند که بتوانند از سد کراپ گذشته و به عملکرد خوبشان در این فصل همچنان ادامه دهند.

ملی حفاری اهواز – مس سونگون/ ساعت ۱۵:۳۰/ سالن امام رضا (ع) اهواز

یکی دیگر از بازی‌های مهم این هفته بین تیم‌های ملی حفاری اهواز و مس سونگون برگزار می‌شود. این بازی به میزبانی ملی حفاری و در سالن بدون تماشاگر امام رضا (ع) اهواز برگزار می‌شود. ملی حفاری در ۴ هفته‌ای که از رقابت‌های لیگ برتر می‌گذرد هنوز موفق به کسب پیروزی نشده و شاگردان علاسوند در ملی حفاری همچنان ناکام‌ترین تیم این فصل لیگ برتر به شمار می‌روند. آن‌ها این هفته بازی بسیار سختی را در برابر مس سونگون قهرمان ۳ دوره گذشته رقابت‌های لیگ برتر خواهند داشت و باید دید در پایان این مسابقه کدام تیم می‌تواند پیروز این مسابقه باشد. از آن سوی میدان تیم مس سونگون قرار دارد. آن‌ها این فصل با هدایت احمد باغبانباشی و ناصر رنجبر ۲ دستیار فصل گذشته علیرضا افضل در مسابقات لیگ برتر حضور پیدا کرده اند و مس سونگون با وجود این ۲ نفر موفق شده تا اینجای کار نمایش خیره کننده‌ای در مسابقات لیگ برتر از خود نشان دهد و از الان می‌توان مس را یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی دانست. با وجود آنکه همه فکر می‌کنند مس سونگون در بازی روز پنج‌شنبه برابر ملی حفاری کار آسانی خواهد داشت، اما کادر فنی مس با این عقیده مخالف است و اعتقاد دارند که بازیکنان این تیم نباید به هیچ عنوان ملی حفاری را دست کم گرفته و باید با تمام قوا و انرژی به مصاف این تیم اهوازی بروند.

بازارهای روز کوثر اصفهان – سن ایچ ساوه / ساعت ۱۵:۳۰/ سالن کوثر اصفهان

در یکی دیگر از بازی‌های جذاب این هفته تیم‌های سن ایچ ساوه و بازار‌های روز کوثر اصفهان به مصاف هم می‌روند. این دیدار به میزبانی بازار‌های روز کوثر و در سالن بدون تماشاگر کوثر اصفهان برگزار خواهد شد. ساوجی‌ها این فصل در رقابت‌های لیگ برتر موفق شدند عملکرد فوق العاده‌ای از خود نشان دهد، به طوری که آن‌ها در ۴ دیدار گذشته خود ۳ پیروزی و یک تساوی به دست آوردند و از الان خط و نشان محکمی برای رقبای خود در کسب عنوان قهرمانی کشیده است. سن ایچ هفته گذشته در دیداری جذاب و تماشایی موفق شد با نتیجه پُر گل ۹ بر ۵ تیم ملی حفاری اهواز را شکست دهد و از همین رو با تمام توان و قدرت خود به مصاف کوثر اصفهان خواهد رفت. از سوی دیگر تیم بازار‌های روز کوثر اصفهان که در ابتدای فصل چندان موفق نبود، اما این تیم رفته رفته شکل و شمایل خود را پیدا کرده است و سعید رستمی سرمربی این تیم بسیار امیدوار است که در ادامه مسابقات لیگ برتر و به ویژه در برابر سن ایچ ساوه بتواند عملکرد خوبی داشته و با دست پُر به اصفهان برگردند. تیم کوثر اصفهان در بازی هفته گذشته موفق شد یک تساوی بسیار ارزشمند برابر فرش آرای مشهد کسب کند.

راگای تهران – ایمان شیراز/ ساعت ۱۵:۳۰/ سالن حرم مطهر شهر ری

در آخرین بازی این هفته روز پنج‌شنبه تیم‌های راگای تهران و ایمان شیراز به مصاف هم می‌روند. این مسابقه به میزبانی راگا و در سالن بدون تماشاگر حرم مطهر شهر ری برگزار می‌شود. جالب است راگا هم مانند کراپ اولین مسابقه‌ای است که به عنوان میزبان به مصاف حریف خود خواهد رفت. راگا در هر ۳ دیدار گذشته خود مهمان بوده و حالا خیلی امیدوار است که در اولین میزبانی خود بتواند پیروز میدان باشد. شاگردان محمد کشاورز در تیم راگای تهران این فصل در رقابت‌های لیگ برتر بسیار خوب کار کرده اند و تا قبل از آغاز هفته پنجم موفق شدند ۲ پیروزی و یک شکست به دست آورند. شاگردان محمد کشاورز بسیار امیدوار هستند که با برتری در برابر ایمان شیراز همچنان به نوار پیروزی‌های خود ادامه دهند. راگایی‌ها در دیدار هفته گذشته خود در برابر مس سونگون قرار گرفت و در پایان از این تیم شکست خورد. حال باید دید آن‌ها در بازی با ایمان شیراز چه نتیجه‌ای را می‌توانند کسب کنند. از طرفی دیگر تیم ایمان شیراز قرار دارد آن‌ها که در بازی هفته گذشته با قرعه استراحت رو به رو شده بودند، حالا با آمادگی بالایی به مصاف حریف تهرانی خود خواهند رفت و باید منتظر ماند و دید در پایان این دیدار جذاب و دیدنی کدام تیم می‌تواند پیروز این مسابقه باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار